Permalänk
Medlem

Memebase

Vet inte ens om jag är inne på rätt forum nu men försöker ändå.
Jag hade tänkt att vi skulle skapa vår egna lilla memebase här på SweClockers.
Så posta så roliga och grymma reddit/memecomics och/eller memebilder som ni kan eller kanske tillochmed era egna

Visa signatur

"If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat"

Permalänk
Medlem

Så vi ska samla våra egna memes genom att posta memes som hittas överallt?
Originellt.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Så vi ska samla våra egna memes genom att posta memes som hittas överallt?
Originellt.

Never said so, försök vara lite trevligare i framtiden tack!

Visa signatur

"If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jooltz:

Never said so, försök vara lite trevligare i framtiden tack!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Musikälskare

Tror inte detta skulle uppskattas att spammas över hela forumet, kul ide men nej

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Nuff said, carry on!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är egna ragecomics ok åsså?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryden:


och där låses tråden!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Skrivet av iXam:

Är egna ragecomics ok åsså?

Ja

Visa signatur

"If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat"