Permalänk

Hjälp angånede sleeving

Jag har beställt hem lite sleeving från djungelapa och fick precis ner det i brevlådan. Eftersom att jag är så ivrig och otålig så orkade jag inte vänta på att verktyget till 6,8,24 pins kontakter skulle komma i lager igen så jag beställde utan verktygen och tänkte att jag får list ut hur man gör det på något annat vis. Så nu undrar jag om någon här har några tips på hur man får ut dem på lämpligt vis utan att skada dem?

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=|ZetaXtreme|=-:

Jag har beställt hem lite sleeving från djungelapa och fick precis ner det i brevlådan. Eftersom att jag är så ivrig och otålig så orkade jag inte vänta på att verktyget till 6,8,24 pins kontakter skulle komma i lager igen så jag beställde utan verktygen och tänkte att jag får list ut hur man gör det på något annat vis. Så nu undrar jag om någon här har några tips på hur man får ut dem på lämpligt vis utan att skada dem?

någon snubbe som gör det utan special verktyg. Förmodligen lite jobbigare utan specialverktyget ^^

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

hmm kolla upp sleeving trådarna som finns här på swec..lär finnas tips där vad man kan minnas

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...