Permalänk
Medlem

Youtube invasion!

Invasion av youtube på G.
Många fans av Fest Hos Mange låten, håller just nu på att proppa alla populära youtubeklipp med kommentarer som ''MANGE MANGE''. Ganska intressant!

Låten: http://www.youtube.com/watch?v=xoVRPngoLHM

Kommentarer: http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem

Jag är nu officiellt en gammal man.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Tacka fan för att det bara är mange och inte barnprogram, som invasionen 2009.

EDIT: Nu vet vi att holin59 är en ung man.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Jag är en gammal man som inte ens hört talas om detta larv..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Fattar inte hur folk tycker denna låt är bra, nästan sämre än justin bieber ffs...

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem
Skrivet av m3nl0l:

Fattar inte hur folk tycker denna låt är bra, nästan sämre än justin bieber ffs...

Svär inte i moskén! Låten är gjord på humor till skillnad från vad än Justin Timmerlake trycker fram, antar jag. Något kompisar gjort för att de kan, något som skall uppmuntras om än inte spammas.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

16 607 gillar, 2 428 gillar inte
Det här säger en hel del om "dagens" ungdom.

Permalänk
Medlem

Hopp

Fest hos Mange sprider sig som aids i Afrika..

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Svenska varianten av justin bieber ?

vad är vitsen med tråden ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk

Ja du.. tyckte varken den var i klass med justin bäver eller fredags tjejen. lyssnar folk ens på sånthär?

Då är ju denna mycket värre..

http://www.youtube.com/watch?v=ZHReqKRvonE&feature=player_emb...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

De e ju Linussi på linjenksi, i 3D!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Skulle inte förvåna mig om jag vaknar upp och har låten i skallen.
Men bra ? Nja.. det har nog mycket med åldern att göra det här.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Haha jag känner lite hatkärlek för den här låten.

Första gången jag lyssnade så tyckte jag den var värdelös och tänkte vafan. Men den väcker ett beroende och nu typ 15 gånger senare är är den störskön. ^^

Lyssna på den ett antal gånger så kanske den fastnar.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av edman:

Haha jag känner lite hatkärlek för den här låten.

Första gången jag lyssnade så tyckte jag den var värdelös och tänkte vafan. Men den väcker ett beroende och nu typ 15 gånger senare är är den störskön. ^^

Lyssna på den ett antal gånger så kanske den fastnar.

Ser dock inte någon mening med att lyssna på något man tycker är skräp

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Ännu en video som blir så dålig att det blir bra. Tycks va många nuförtiden som försöker bli populära på att göra med flit nån riktigt kass musikvideo så folk börjar prata om det, men ingen lär väl slå Rebecca Black på ett tag iaf. Varför göra nånting med talang när man kan göra nånting riktigt kasst istället, snabbare väg till popularitet ju. ;p

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Ja du.. tyckte varken den var i klass med justin bäver eller fredags tjejen. lyssnar folk ens på sånthär?

Då är ju denna mycket värre..

ZHReqKRvonE

http://www.youtube.com/watch?v=ZHReqKRvonE&feature=player_emb...

Jag anser ju att texten också är en stor del om låten så jag har lite svårt att uttala mig om just den låten -=FULLMOON=- eftersom jag inte kan finska.

Skrivet av RPGWiZaRD:

Ännu en video som blir så dålig att det blir bra. Tycks va många nuförtiden som försöker bli populära på att göra med flit nån riktigt kass musikvideo så folk börjar prata om det, men ingen lär väl slå Rebecca Black på ett tag iaf. Varför göra nånting med talang när man kan göra nånting riktigt kasst istället, snabbare väg till popularitet ju. ;p

Då var det inte bara jag som var inne på samma tanke

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Well, jag lyssnade på Perrra och mIRCwar när jag var 13-14, så jag är väl inte i sits att klaga?

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Första och sista gången, som jag kommer lyssna på skit låten ärligt talas. Och kille kan börja klippa sitt hår.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Låten du länkade till ser mer ut att vara för barn, visst är den löjlig men säkert kul för barn

De som jag stör mig mest av allt är att såna här låtar får så jävla många views, ja menar justin bieber har 1 halv miljard views på youtube. Sen så blir man ju sjukt irriterande på

håller just nu på att proppa alla populära youtubeklipp med kommentarer som ''MANGE MANGE''

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

Fyller 30 i augusti.

Störtskön video. Ta inte alt så seriöst pojkar

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Om man bortser från videon och allt pladder i låten så är det en okej clubbarlåt men det är som sagt inget seriöst.

Tycker det börjar bli överflödigt med fjanterier faktiskt, Basshunter fel helt klart

Permalänk
Medlem

Tacka fan för riktig musik, typ Joe Bonamassa, eller något där det spelas riktigt instrument men lite känsla.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Det här var för bra för att vara så kasst att det var bra, men för kasst för att vara bra på ett bra sätt.

Jag efterlämnar en sinnestämning som bäst liknas med ett frågetecken.

och, när är festen hos mange?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Det här var för bra för att vara så kasst att det var bra, men för kasst för att vara bra på ett bra sätt.

Jag efterlämnar en sinnestämning som bäst liknas med ett frågetecken.

och, när är festen hos mange?

Det är fest NU!