Permalänk
Medlem

Hard Bass

Så, jag satt och surfa runt Tuben efter lite ny musik och snubblade över detta:

Tydligen är det en faktiskt dans och inget som enbart spelats in med några fulla ryssar. Sägs vara förbannat populärt i Ryssland, Serbien m.fl. Någon som hört talas om detta, och i så fall kan förklara vad "dansen" går ut på?

Ser ju hyfsat skojigt ut och man behöver knappas skämmas över att få för sig att dansa på fyllan, tvärtom så lär det ju göra "dansen" bättre

Länk till fler videos

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Musikälskare

ROFL! Va händer!?

Sjukt förvirrat ^^ jag gillar det

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Haha.. awesome

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Eller hur?! Någon som kan få fram vad låten heter? Jag letar, men är inte allt för bra på ryska ...

EDIT: I foundz it! http://www.youtube.com/watch?v=PhCIIg6PmZk

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Någon halvstel variant på Hardstyle?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

jumpstyle/shuffle möter modern kalinka? schard bazz.

Permalänk
Medlem

Haha wtf!
Måste, bara MÅSTE fråga flickvännen om de är så man dansar på krogen i Ryssland (Halv ryss) (Ironi ofc)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

vet inte om jag ska skratta eller bli intresserad av det, känns för skumt för att greppa en måndag, hehe

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Humor? Fullt allvar ser ni väl

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Permalänk
Medlem

våra ryska vänner skall hålla sig långt borta från det mesta som har med musik och skit att göra.. här kommer mer bevis på det

http://watch?v=3VrogNec03Y

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Mina moves skulle lätt gå hem på rysslands jordiga dansgolv. Ungefär sådär dansar jag.
Måste hålla med nidas denna gången och säga att dansar ryssar som mig så ska de hålla sig borta från dansgolvet. Deras musik känns på det hela lite som att åka tillbaka till 1993. Helt awesome.
Enda plus är väl att killarna har snygga överkroppar <3

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Haha, ser faktiskt ut som den är någon sorts av fylle dans

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Tja är inte Ryssland känd för sin vodka?

Edit: Hm nån sönder..... av jumpstyle?

Permalänk
Medlem

Tror dem nyss hittat "Dansa med Leroy". Ser mest humor i detta

Visa signatur

^^

Permalänk

till 'underhållningen' kan nämnas att de som är i de där "dansa på olika platser i stan"-klippen är ofta nynazister... och när man frågar varför de håller på att hitlerhälsa så mycket och vad f-n det har med att lyssna på dansmusik så hänvisar de till yttrandefriheten... jomenvisstserru, nazism <3 yttrandefrihet

Permalänk
Medlem
Skrivet av barbafant:

till 'underhållningen' kan nämnas att de som är i de där "dansa på olika platser i stan"-klippen är ofta nynazister... och när man frågar varför de håller på att hitlerhälsa så mycket och vad f-n det har med att lyssna på dansmusik så hänvisar de till yttrandefriheten... jomenvisstserru, nazism <3 yttrandefrihet

Något sådant har jag absolut inte sett i klippen och ditt yttrande är därför högst irrelevant.

Sen har jag själv ingen aning om den politiska läggningen hos personerna i klippet, så det låter jag vara osagt. Tvivlar starkt på att de ens tänker på politik då de ser ganska unga ut. Men att dra in en politisk aspekt på en dans, som i sig inte är relaterat till något annat, är väldigt onödigt.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Något sådant har jag absolut inte sett i klippen och ditt yttrande är därför högst irrelevant.

Sen har jag själv ingen aning om den politiska läggningen hos personerna i klippet, så det låter jag vara osagt. Tvivlar starkt på att de ens tänker på politik då de ser ganska unga ut. Men att dra in en politisk aspekt på en dans, som i sig inte är relaterat till något annat, är väldigt onödigt.

Tjeckiska nassar, visst låter det bisarrt, men det är ju inte något som stoppat knäppskallar förut.
http://youtu.be/G5I57ntkCas
http://expo.se/2011/dansande-nazister-fall-for-polisen_4102.h...

Och varför skulle unga personer inte kunna ta politiska ställningstaganden, låter som ett märkligt påstående?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av scienta:

Något sådant har jag absolut inte sett i klippen och ditt yttrande är därför högst irrelevant.

Haha. "Jag har inte sett det så då kan det inte vara sant!". Skäms du så hårt för att du blev imponerad av några nassar?

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa90:

Haha. "Jag har inte sett det så då kan det inte vara sant!". Skäms du så hårt för att du blev imponerad av några nassar?

http://widerstandstreetart.files.wordpress.com/2011/05/hba11....

Skäms? Imponerad? Vad snackar du om?

Nej, jag har ärligt talat inte sett någon anknytning till Nazism i någon video. Och av din länk att döma så är det bara en viss grupp nazister som dansar hard bass, inte alla som dansar hard bass är nazister.

Eller ja, om man verkligen vill kalla det för dans...

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Avstängd

Nassar startar med en liten heil.

Battle i Hard Bass. Såklart startas det först med en gemensam heiling!

Inte förvånande att öststatsnassarna gillar Hard Bass/Nazi-Trance. DJ Adolf satte standarden för länge sen!

EDIT:

Blandade reaktioner bland Flashback-nassarna angående Hard Bass. https://www.flashback.org/t1561448

Efter att ha kollat runt lite så verkar det vara nassar, nationalister och fotbollshuliganer (som tydligen består mest av nationalister) som håller på med det här.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa90:

Titta, efter en del faktiskt letande hittade du videos relaterade till nazism. Jag får såklart erkänna dina källor, men jag vidhåller mitt föregående utlåtande. Nynazister må ha antagit hardbass, men alla som dansar hardbass är knappast relaterade till nazism. Se själva - hur många ser ut att vara nazister?

Låt oss stanna vid detta och komma överens om att det ser förjävla dumt ut, hur man än ser på det! Eller, egentligen ser det ju bara ännu jävligare ut med skidmask och bombarjacka.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Hur många ser ut att vara nazister?

Alla som inte ser ut som judar? Nej, seriöst. Vad menar du? Kan man ana om någon är nasse?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Alla som inte ser ut som judar? Nej, seriöst. Vad menar du? Kan man ana om någon är nasse?

Självklart inte, men det är poängen! Utöver de videos där de använder skidmask och annat så finns inget som helst anspråk på politiska aspekter eller annat.

Människor som har skoj helt enkelt!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Självklart inte, men det är poängen! Utöver de videos där de använder skidmask och annat så finns inget som helst anspråk på politiska aspekter eller annat.

Människor som har skoj helt enkelt!

Vi förstår vad du menar, men du uttrycker dig så klantigt. "Man kan inte se om en människa är sosse om den bevakar socialdemokraternas årsstämma", är vad du egentligen ville skriva.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Vi förstår vad du menar, men du uttrycker dig så klantigt. "Man kan inte se om en människa är sosse om den bevakar socialdemokraternas årsstämma", är vad du egentligen ville skriva.

Måhända, men du förstår iaf

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Avstängd
Skrivet av scienta:

Låt oss stanna vid detta och komma överens om att det ser förjävla dumt ut, hur man än ser på det! Eller, egentligen ser det ju bara ännu jävligare ut med skidmask och bombarjacka.

Jag tycker det ser helfestligt ut.

Skrivet av Alakai:

Neophyte gjorde senare en remix av DJ Adolfs storslägga Sieg Heil. Sök på Neophyte Sieg Heil Remix. Brukar sitta och heila på bussen till den nygamla klassikern ^__^

Åh se där! Bara se på nattbuss nu så är kvällen fulländad á la 90-tals blöjnasse!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa90:

Jag tycker det ser helfestligt ut.

Festligt/dumt - de har ju onekligen kul

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather