Thermaltake lanserar Commander MS-I

Permalänk
Melding Plague

Thermaltake lanserar Commander MS-I

Tillverkaren Thermaltake satsar på gamers med en ny datorlåda i formatet miditower.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

ser rätt okej ut! bra pris också

Visa signatur

• AMD Phenom II x4 B50 @ 3.7GHz • Noctua NH-U12P SE2 • Kingston HyperX 8Gb 1600MHz • MSI GTX 560 Ti 1GB • ASUS M4A88T-V EVO • Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 • Western Digital Caviar Blue 500GB • OCZ Agility 3 120GB • Western Digital Caviar Green 2TB • Sapphire FirePSU 625W • Dell U2311H • ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♣ ♠ ♣ ♦ ○ ◘ • ♠ Google Galaxy Nexus ♠

Permalänk

Om det är hyfsad kvalité så verkar den riktigt lovande!

Permalänk
Medlem

billig ^^

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Ingen människa över 15 kan väl på allvar överväga att ha den där lådan i sitt hem? Billiga chassis är det inget fel på, men då skall de vara välventilerade och ha praktiska funktioner, inte använda den lilla budgeten som finns på fuldesign.

Visa signatur

Intel 2600K @ stock | Asus P8P67 Pro | 8 GB Corsair Vengeance | MSI GTX 560 Ti | Intel 510 SSD | 2 TB HDD | Define R3 | Prolimatech Genesis

Permalänk
Medlem

Extremt ful design, men blev faktiskt lite positivt överraskad av priset, inget jag skulle kunna tänka mig att någonsin köpa dock.

Visa signatur

Intel i7 3770K@4,5GHz | EK-Supremacy | ASUS P8Z68-V| Samsung 30nm 1600 CL11@1866 CL9 4x4GB | Geforce GTX780 Ti | EK-FC Titan Plexi | Enermax Platimax 1500W | Ubuntu 20.04 & Windows 10

Permalänk

Ser förskräcklig ut. Skulle aldrig kunna tänka mig en sån bredvid skrivbordet.

Visa signatur

"De är ju subjektsformen, dem är objektsformen.
Om man inte förstår skillnaden bör man använda dom."

Permalänk
Skrivet av conluceo:

Ingen människa över 15 kan väl på allvar överväga att ha den där lådan i sitt hem? Billiga chassis är det inget fel på, men då skall de vara välventilerade och ha praktiska funktioner, inte använda den lilla budgeten som finns på fuldesign.

Permalänk
Medlem
Skrivet av conluceo:

Ingen människa över 15 kan väl på allvar överväga att ha den där lådan i sitt hem? Billiga chassis är det inget fel på, men då skall de vara välventilerade och ha praktiska funktioner, inte använda den lilla budgeten som finns på fuldesign.

Om jag skulle bygga en dator till en närstående med en tight budget så ja.
Då jag hellre lägger pengar på komponenter än att fixera mig vid hur något ser ut.
Visst det ser gräsligt ut men det kan ändå ha vissa finesser som gör det perfekt för sin klass.

Btw, gillar att alla tillverkare går in mer och mer på 400kr marknaden!

Permalänk
Medlem

varför klaar alla på att chassin är fula? är det bara jag som inte sitter å stirrar på mitt chassi hela dagarna??

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av jonte234:

varför klaar alla på att chassin är fula? är det bara jag som inte sitter å stirrar på mitt chassi hela dagarna??

Skickades från m.sweclockers.com

du frågar nog den frågan på fel hemsida
japp e mitt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyb3rH4Xter:

du frågar nog den frågan på fel hemsida
japp e mitt svar

hahaha har inte kommit så i chassi nörd världen än

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonte234:

hahaha har inte kommit så i chassi nörd världen än

Skynda då själv lägger jag mer tid på att göra fint inuti datorn än på att bygga ihop den. och då har jag inget fönster, kommer nog få flipp och modellera om varannan dag ifall jag skaffar ett chassi man kan se in i.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tycker faktiskt den hade funkat, i alla fall för 3-400 spänn, inte till mig själv personligen men om man bygger nåt till nån med en tajt budget kanske.

Permalänk
Avstängd

Thermaltake kommande produkter i serien kommer att heta:
Mayor ASU-S
&
General GIGABYT-E
^^