Permalänk
Medlem

Crysis till konsoll!!!

Läste nyss på Game Reactor att Crysis är på väg till HD-Konsolerna!

Underbart säger jag!

http://www.gamereactor.se/nyheter/28142/Crysis+till+HD-konsol...

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Trevligt, komplement till 2an.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Ja, gillar man sämre grafik och sämre framerate så är detta underbara nyheter!

Men i all allvarligen, intressant att se att portandet är från PC till konsol någon gång också.

Permalänk
Medlem

Jag gillade ettan mycket mer än tvåan så det blir ett solklart köp!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk

Undrar varför dom gör det.
Spelet i sig var helt värdelöst och kan inte se att det fyller någon funktion på en konsol då det i stort sett bara används som benchmark för PC.

Permalänk

xbox-versionen av crysis2 har en otroligt låg framerate, otroligt jobbigt är det att spela. Skulle inte köpa ett crysis till konsol även om jag hade en riktigt risig dator (där kan man iallafall ställa ned grafiken!). Crytek kanske tjänar in lite pengar här men jag skulle inte rekommendera det till någon :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Death On Wings:

Undrar varför dom gör det.
Spelet i sig var helt värdelöst och kan inte se att det fyller någon funktion på en konsol då det i stort sett bara används som benchmark för PC.

Låter som att du inte spelat det.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Låter som att du inte spelat det.

Har inte klarat av att spela igenom av varken 1an eller 2an då jag har krav på att ett spel måste vara bra för att jag ska göra det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Death On Wings:

Har inte klarat av att spela igenom av varken 1an eller 2an då jag har krav på att ett spel måste vara bra för att jag ska göra det.

Har inte kört 2'an men jag kan inte direkt påstå att 1'an är dåligt, AI'n kan vara sådär ibland men oftast är det en utmaning.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Eurogamer hade en artikel angående detta med vill jag minnas. Inget man reagerar på precis då allt flyter antingen till eller från konsolerna för eller senare.

Permalänk
Skrivet av Death On Wings:

Har inte klarat av att spela igenom av varken 1an eller 2an då jag har krav på att ett spel måste vara bra för att jag ska göra det.

Du har inte så många spel skulle jag gissa på, för så kräsen du är

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Skrivet av kinnunen4321:

Du har inte så många spel skulle jag gissa på, för så kräsen du är

Har faktiskt en hel del spel. Man hinner samla på sig en del under åren.
Men dom senaste åren har det blivit färre och färre spel då jag tycker att det släpps mer och mer skit spel som bara ska vara så snygga som möjligt men allt annat saknas.

Sitter hellre och spelar på min Amiga än spelar igenom själlösa spel som crysis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kinnunen4321:

Du har inte så många spel skulle jag gissa på, för så kräsen du är

Betalar man 4-500:- för ett xbox spel så ska det fan vara värt det oxå.
Det ända imponerande med Crysis var just grafiken, som man ändå inte kan uppleva på konsoll, so what's the point?

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk

crysis var jävligt bra tyckte jag
men crysis 2 blev jag lite besviken på

Skrivet av Death On Wings:

Har faktiskt en hel del spel. Man hinner samla på sig en del under åren.
Men dom senaste åren har det blivit färre och färre spel då jag tycker att det släpps mer och mer skit spel som bara ska vara så snygga som möjligt men allt annat saknas.

Sitter hellre och spelar på min Amiga än spelar igenom själlösa spel som crysis.

det stämmer ju lite enligt mig att splen har blivit sämmre jämfört med nu
tex zelda a link to the past

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Medlem

Hur kan man hurra för detta ? crysis ska spelas på en dator och inte på en konsoll som har 5 år gammal hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Hur kan man hurra för detta ? crysis ska spelas på en dator och inte på en konsoll som har 5 år gammal hårdvara.

Jepp och Crysis år ju bara ett 4år gammalt spel...

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510