Hitta lagrade filer på SDHC kort som används i kamera?

Permalänk
Medlem

Hitta lagrade filer på SDHC kort som används i kamera?

Hej,

till att börja med vet jag inte riktigt var tråden passar in. Var precis på semester och hade med mig min digitalkamera, men ville också ha mina kompisars bilder och det enda jag hade att lagra på var min kameras SD kort, tillsammans med mina egna bilder. Jag vet att det inte är det smartaste sättet men jag kunde lika bra prova.

Vi la över alla mapparna till kortet, och nu när jag är hemma ser jag att bara mina bilder dyker upp. Trots detta står det att bara 27 mb av 16 gb är lediga, och mina bilder tar inte mer än hälften av utrymmet. Mapparna är inte dolda. Finns det något sätt att få fram bilderna? Jag använde kameran efter lagringen så den har antagligen gjort något med filsystemet...

Visa signatur

Windows 8.1 64 bit, EVGA GeForce GTX 980Ti DirectCU II 2GB , 8 GB Corsair Vengeance, P8Z68-V LX, Intel Core i5 2500K, Creative XtremeMusic X-fi, 700W CoolerMaster SilentPro, Fractal Design R3, 128 GB Kingston HyperX + Sandisk Ultra Plus 256 GB + 2 TB + 500 GB.

Permalänk
Vive la liberté!
Permalänk
Medlem

Precis som alla andra program verkar det inte fatta att jag har en portabel enhet inkopplad. Ideas?

Visa signatur

Windows 8.1 64 bit, EVGA GeForce GTX 980Ti DirectCU II 2GB , 8 GB Corsair Vengeance, P8Z68-V LX, Intel Core i5 2500K, Creative XtremeMusic X-fi, 700W CoolerMaster SilentPro, Fractal Design R3, 128 GB Kingston HyperX + Sandisk Ultra Plus 256 GB + 2 TB + 500 GB.

Permalänk
Vive la liberté!

Du behöver koppla minneskortet i en minneskortsläsare eller något annat som ger den en enhetsbokstav för att kunna arbeta med det med återställningsprogram