Permalänk

Är IDG nere?

Jag undrar ifall jag är den enda som inte kan komma in på idg.se eller någon av dess "undersidor"? Det har varit så i några dagar nu och är en aning irriterande då jag läser många av mina elektroniknyheter där.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Bra sida!
Men vad kan då vara problemet? Det har bara liksom hänt, helt plötsligt utan att jag ändrat något.
Kan det också ha något att göra med att jag inte kan logga in på steam heller och att PS3 media server krånglar och har svårt att hitta ps3an?

Permalänk
Medlem

Ja. Hör med din leverantör om de blockerar någon tjänst, som ett sista steg. Resetta uppkoppling om allt felsök inte fungerar. Innan dess kollar du brandvägg, router och antivirus. Testa först om du når sidor med annan browser eller tjänst än din brukliga, exempelvis att du använder IE istället för FF.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.