Permalänk
Medlem

Att ta ut pengar via mtgox

Tjenare. Har lite frågor angående hur man ska fylla i formuläret när man ska ta ut pengar.

Formuläret i sig ser ut så här:

Jag har ett Ä i mitt efternamn, hur ska man göra med detta? ae?

Exakt i vilken ordning ska jag fylla i adress?
IBAN och BIC vet jag dock

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Skriv Ä eller A. Adress först, sen postnummer/ort och till sist land.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

Skriv Ä eller A. Adress först, sen postnummer/ort och till sist land.

Okej, tack!

Ska jag skriva både postnummer och ort? I mitt fall 39477 Kalmar. Eller ska jag bara skriva en av dem?

Även mitt gatunamn inehåller ett Ä. Antar att jag skriver ä där med då?

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fyren:

Okej, tack!

Ska jag skriva både postnummer och ort? I mitt fall 39477 Kalmar. Eller ska jag bara skriva en av dem?

Även mitt gatunamn inehåller ett Ä. Antar att jag skriver ä där med då?

Skriv båda:

39477 Kalmar
Sweden

Skall gå bra att skriva ä, har alltid gjort det vid mina utlands överföringar, förövrigt tror jag inte det har någon betydelse vad det står i adressen så länge man har siffrorna rätt till banken. Men kan ha fel där.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

Skriv båda:

39477 Kalmar
Sweden

Tack tack!

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

Skriv båda:

39477 Kalmar
Sweden

Skall gå bra att skriva ä, har alltid gjort det vid mina utlands överföringar, förövrigt tror jag inte det har någon betydelse vad det står i adressen så länge man har siffrorna rätt till banken. Men kan ha fel där.

Namn och adress används ofta bara som en verifiering.

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2016
-
robin.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fyren:

När jag skrev in på den sidan skrev jag inte i den ordningen och det funkade ändå, skrev "o" istället för ö i mitt efternamn. Första gången fick jag pengarna efter 2 veckor, andra gången efter några dagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av spel565:

När jag skrev in på den sidan skrev jag inte i den ordningen och det funkade ändå, skrev "o" istället för ö i mitt efternamn. Första gången fick jag pengarna efter 2 veckor, andra gången efter några dagar.

Har redan klickat submit, så vi får sen när/om de kommer Återkommer då med resultat då.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Du kan vara lugn, man får pengarna men det tar ca 5-8 vardagar. Fick 2500kr igår.

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.