AMD skänker Shogun 2 till 20 poängledare i SweClockers galleri

Permalänk
Medlem

Tack AMD, mycket uppskattat!!

Permalänk
Medlem

Grattis!
Det var generöst av AMD och gallerierna var absolut värda det

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Grattis alla vinnare, kul att ni får lite fysisk uppskattning för erat jobb, det är ni värda!
Och som nämnts tidigare, stort kudos till AMD

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem

Det var som fan. Jag som bara fotade lite. Man får tacka!

Permalänk
Medlem

Tack som fasen AMD! Jag hade dessutom tänkt att man borde köpa Shogun. Perfekt semesterpresent

Visa signatur

| Ryzen 5800X | ASUS X570 TUF | 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 CL16 | Asus RTX 3080 Strix OC | 2x Samsung 970 Evo 1TB M2 SSD | Seasonic 850W Focus Gold modulärt || Kylning: Corsair H115i PRO, 9x 140mm Be Quiet! Silent Wings 3 PWM || Skärm: ASUS MG279Q || Chassi: Fractal Design Meshify 2 Dark TG

Permalänk

Schyst av AMD måste jag säga!

Riktigt bra galleri också så dom är värda vinsten

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk

Väldigt snällt av AMD och ett stort grattis till er som vann!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 @ 3,9GHz | MSI 870A-G54 AM3 | Corsair 1600MHz XMS3 8GB | Gigabyte Radeon HD6950 2GB | Crucial M500 240GB | FSP Aurum 700w

Permalänk
Medlem

Oj Tack så hemskt mycket AMD. Vilken fin sommarpresent! Nu blev jag ordentligt mycket mer taggad på att färdigställa och lägga ut mitt nästa galleri. Kommer slå det förra med hästlängder

Permalänk

Grattis till vinnarna. Ni är värld det.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Schysst av AMD

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk

Grattis alla vinnare!!

Visa signatur

|Silverstone Fortress II|Intel i5 2500k @ stock|Asus Maximus IV Extreme B3 Intel P67|CM V8|Gainward GTX 570 Phantom|Corsair Vengeance 2x4|Corsair HX 750|Iphone 4 16 Gb|Nokia Lumia 920|Macbook Air 13" 2012 8 gb|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lalingoo:

Visste att jag skulle hitta Leifsson där någonstans.

Hahah, jag visste då inte det.. x)

Tack AMD, världens mest oväntade tävling? xD

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk

Grattis till alla vinnare! och Gj av Amd

Permalänk
Medlem

Kul att vinna när man inte vet att man varit med i en tävlig ens Tackar och bockar AMD, oerhört kul var detta

Visa signatur

http://www.tubeamp.se
http://www.sweclockers.com/galleri/6621-rorforstarkarbygge
Nytt rörbygge på g. Hybrid stärkare klar inom kort. Bygger nu även mkt välspelade DAC ar
Ny klass A 30w pushpullstärkare färdigbyggd 2012-10-20. Ska justeras och spelas in,resultat kommer snart på hemsidan

Permalänk
Medlem

skapligt Random men kul, Grattis alla som vann!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Broken-arrow:

Grattis till vinnarna. Ni är värld det.

"värld det"?

Grattis till alla vinnare. Det är ett jäkligt bra spel som kommer trilla ner i era brevlådor så småningsom.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Skrivet av Überklass:

"värld det"?

Grattis till alla vinnare. Det är ett jäkligt bra spel som kommer trilla ner i era brevlådor så småningsom.

Ska jag påminna om att de är sommar och varmt? Blir lätt fel då

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Suddenly ... Shogun 2 !!!

Grattis till de som vunnit!

Permalänk
Medlem

De va najjs! Trevligt av AMD

Visa signatur

APLUS Case CS-Twin # XFX 750W 80+ Bronze # ASUS P6X58D Premium # i7-920 # Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB # Corsair SSD Performance 64GB # WD caviar black 640GB # WD caviar black 500GB # 2st XFX HD5870 1GB Crossfire # Samsung 22X DL # win7 Home

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Ska jag påminna om att de är sommar och varmt? Blir lätt fel då

nepp vi fick aktivieringkoder till steam på sweclockers mailen

kul att jag fick ett pris, men vem i hela friden bestämmde att Lycosa galleriet skulle vara min vinnande ??? när jag har så mycket bättre ;), inget att klaga på iaf Tack för det grymma spelet !

Permalänk
Medlem

Nice! Grattis till vinnarna

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Hahah, jag visste då inte det.. x)

Tack AMD, världens mest oväntade tävling? xD

Skickades från m.sweclockers.com

HAF932 galleriet är riktigt snyggt, men framför allt Mikrovågsdatorn är ju grym!

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

nepp vi fick aktivieringkoder till steam på sweclockers mailen

kul att jag fick ett pris, men vem i hela friden bestämmde att Lycosa galleriet skulle vara min vinnande ??? när jag har så mycket bättre ;), inget att klaga på iaf Tack för det grymma spelet !

Citerade du inte fel nu?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Citerade du inte fel nu?

jovisst gjorde jag xD, fan vad jag är trött...måste gå och lägga mig innan jag får tangnentavtryck på fejjan !

Permalänk

Grattis till alla vinnare och ett stort tackl AMD för en rolig grej!

Permalänk
Medlem

Grymt spel! Äger det sedan länge

Finns inget roligare än deras multiplayer-avatar mode.

Permalänk
Skrivet av xippen:

grattis till vinnarna, var ju en kul överraskning. Dock måste jag få min egen lilla röst hörd och säga. Not impressed av grafiken för att vara ett spel utvecklat för dagens hårdvara :] Kan dock vara en bra spelkänsla!

Du får tänka på att det kan finnas upp till 60k eneheter på slagfältet samtidigt. Detta är ett strategi spel med fågelperspektiv. Så för att vara ett sådant spel, så är det grymt jävligt snyggt. Rätt säkerligen det snyggaste strategispel som skapats.

Permalänk
Medlem

Många enheter gör det dock inte automatiskt bra. Man klumpar ihopa dem, och använder dem som klart färre enheter än vad de egentligen är, och mosar andra enheter, som består av fler enheter än vad motståndaren hanterar dem som.
Jag ser hellre att man fokuserar på spelbarhet, än utseende och "tekniska landvinningar" men utan att man experimenterar, speciellt med det senare, kommer spelen inte vidare, så jag antar att det är till att leva med det.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.