Permalänk
Medlem

Uncharted 1&2

Tänkte kolla om det finns någon mer här som har eller har haft problem med filmsekvenserna i dessa spel. För mig så lagga det sönder totalt i ettan både bild och ljud i tvåan laggar ljudet men bild flyter. Andra spel så som Gt5 och dirt 3 funkar felfritt likaså blue ray filmer och vanliga dvd filmer. Någon som har en ide vad detta beror på.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem

Jag har en PS3 slim och det flyter på riktigt bra för mig.

Vilken version har du?

Att det funkar perfekt i GT5 är att största delen av spelet installeras på HDn. att det funkar i Dirt 3 beror nog på att den inte har många ljudspår.
Att det funkar i BD får mig att tro att kanske din CPU blir överhettad i sommarvärmen.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Jag har en slim med modell nr CECH-2504B . Överhettning skulle betyda fel från fabrik då med andra ord då det inte blir vidare varmt där det står någon gång. Konsolen är lite drygt 2 månader gammal bara. Men ska ta och låna lite andra spel i dagarna som jag vet andra har spelat igenom och testa om det är nåt som hackar där. Annars får jag väl skicka tillbaks den till webhallen eller var det nu var den inhandlades.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem

Se om du kan låna Heavy Rain. Det kräver mycket av PS3an och läser ofta från disken.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Se om du kan låna Heavy Rain. Det kräver mycket av PS3an och läser ofta från disken.

Okej ska kika på detta vet att farsan har det .

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Se om du kan låna Heavy Rain. Det kräver mycket av PS3an och läser ofta från disken.

Okej nu har jag testat heavy Rain och det funka till hans barn kom hem hörde en mening sen försvann ljudet och när man skulle gå ut till dom i gården låste det sig. Tilläggas sen sist är att häromdagen när jag stoppa in en usb kontakt i port 2 var att det spraka till och ps3 an stängde av sig..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 