Permalänk

200mm fan till 600t white

Hej, vet ni någon 200mm fan till 600t white, min nuvarande fläkt låter riktigt mycket men inte min 200mm top. Har haft min dator i 5 dagar nu, byggd av inet.
Ska jag istället fråga inet om jag kan få en ny fläkt eller leta efter en ny 200mm.
Mvh

Permalänk
Permalänk

Kompatibel med NZXT:s Vulcan, Phantom och Hades-chassien, säker på att det fungerar med 600t white?
Tack ändå.

Permalänk
Permalänk
Avstängd

antec:s fläkt låter nog lika eller mer än corsairs egna, annars bitfenix är ett annat alternativ.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sp4rgr1sen:

Kompatibel med NZXT:s Vulcan, Phantom och Hades-chassien, säker på att det fungerar med 600t white?
Tack ändå.

det ska funka på alla chassi som har 200mm fläkt plats

Permalänk

okej med tanke på att corsairs låter, måste vara något litet fel med front fan isf, för att min 200mm corsair top låter inte något.
Får bli någon du länkade, tack så mycket!

Permalänk
Medlem

Maila Inet och kolla om den passar eller ej först. Har för mig att det är väldigt få modeller som passar på 600T.

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem

Jag själv äger en 600t och jag tog kontakt med corsair. Fick en ny fläkt utan extra kostnad.

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk

gjorde samma sak nu, kontaktade corsair och nu är en ny fläkt påväg.