Vart kan man hitta PSU-Bracket??

Permalänk

Vart kan man hitta PSU-Bracket??

Hejsan, jag skulle behöva ett PSU-Bracket för Corsair TX650! Men vart hittar man det? vore jätte snällt ifall någon som vet kan länka,spelar ingen roll om det är en web-shop utomlands,Dock helst ifrån sverige! Har letat som en tok men ej funnit en =/

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Den som man får med nätaggregatet, duger inte den?

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Den som man får med nätaggregatet, duger inte den?

Skrivet av Kevlarheart:

Hejsan, jag skulle behöva ett PSU-Bracket för Corsair TX650! Men vart hittar man det? vore jätte snällt ifall någon som vet kan länka,spelar ingen roll om det är en web-shop utomlands,Dock helst ifrån sverige! Har letat som en tok men ej funnit en =/

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e25990fe9798_SX-TX%20PSU%2...

Den följer med lådan & inte nätagget, vad jag vet??

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Skrivet av 13ers3rk:

Den som man får med nätaggregatet, duger inte den?

Nja, Jag måste modda den, och det behöver ja antagligen inte med sånt jag visar på bilden.

Redan hört med dom. Dom har ingen på lager nånstans i hela US eller EU.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Hejsan, jag skulle behöva ett PSU-Bracket för Corsair TX650! Men vart hittar man det? vore jätte snällt ifall någon som vet kan länka,spelar ingen roll om det är en web-shop utomlands,Dock helst ifrån sverige! Har letat som en tok men ej funnit en =/

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e25990fe9798_SX-TX%20PSU%2...

Varför behöver du en såndär separat bracket? Är det för att få det att passa till ditt Alienware predator 2 chassi? Isåfall är det rimligen Alienware du borde vända dig till... Vad har du för bracket nu, och varför passar inte den? (Corsair följer ju vanliga ATX-standarden)

Typ 99% av alla vanliga chassin har ju allting integrerat i chassit för att kunna skruva dit en vanligt ATX PSU utan att behöva några adaptrar eller liknande. Det är väl nästan bara typ vissa Antec och Lian-Li chassin som kör med nån form av adapterplattor nuförtiden.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Skrivet av Roger W:

Varför behöver du en såndär separat bracket? Är det för att få det att passa till ditt Alienware predator 2 chassi? Isåfall är det rimligen Alienware du borde vända dig till... Vad har du för bracket nu, och varför passar inte den? (Corsair följer ju vanliga ATX-standarden)

Typ 99% av alla vanliga chassin har ju allting integrerat i chassit för att kunna skruva dit en vanligt ATX PSU utan att behöva några adaptrar eller liknande. Det är väl nästan bara typ vissa Antec och Lian-Li chassin som kör med nån form av adapterplattor nuförtiden.

Löste sig nu, Hade problem med att få plats med H50 Radiatorn. Men Gjorde så att jag skruvade dit den först och sen satte dit nätagget! Skruv hålen för att sätta fast nätagget var lite avlånga, så skruva fast så högt upp det gick och nu funkar det finfint!

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2