Läckt video visar Battlefield 3 i multiplayer

Permalänk
Medlem
Skrivet av finthallon:

Gillar inte den här killen, han spelar BF3 och BC2 som om det vore CoD, med sprintande och läggandes i farten och allt sånt där, inklusive "quickscopes" och vidriga Sony Vegas effekter och snabbspolning.
Det här är ju BF3, inte CoD.

Kolla http://www.youtube.com/user/quanticmedia
Det är bara quckscoping med sv98 som gäller där

Permalänk
Medlem

Allt är antingen kritvitt eller kolsvart och det finns inga nyanser där emellan

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem
Skrivet av tEan:

Bara jag som blev väldigt besviken på det här?.Grafiken tyckte jag verkligen inte var något att hoppa jämfota över.Jag tyckte också gameplayet luktade konsol lång väg.Får verkligen hoppas att det var nät lagg vi såg.Förövrigt var det väldigt likt BFBC2.

Man kanske ska skruva ned förväntningarna en hel del till släppet.Ser faktiskt ut som enda hoppet nu är Heroes of Stalingrad.

De spelar inte ett demo av BF3 utan en A L P H A-version av spelet. I betan av Bad Company 2 så var grafiken cappad till mediumkvalitet, HDR disabled m.m.
Detta är alltså inte representativt för den slutgiltiga produkten. Det finns en anledning varför det är en Closed Alpha och de som spelar är bundna av ett NDA (Non Disclosure Agreement) för att folk på teh interwebs får en felaktig uppfattning av spelet.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Skrivet av Da´Russian Stallion:

ehm..måste man ha dendär "warning warning" rutan mitt i skärmen? Den skymmer ju precis där men vill skjuta.

Han springer utanför banan, han blir "slappad" om han stannar utanför mer än 10 sec

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67-M B3 Processor: Intel i5 2500k @ 3,3GHz Grafikkort: XFX Radeon HD6970 2048MB Internminne: Corsair 8GB Vengance 1600MHz LP Nätagg: NZXT HALE90 750w 80+ Gold HDD: Samsung Spinpoint 1Tb
Fraktfritt Inet.se: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pizzabulle:

Han springer utanför banan, han blir "slappad" om han stannar utanför mer än 10 sec

De spelar Rush (som är uppdelad i segment som i Bad Company 2). I Conquest kommer detta inträffa när man går "utanför" kartans yttre kanter.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Skrivet av warh0g:

De spelar Rush (som är uppdelad i segment som i Bad Company 2). I Conquest kommer detta inträffa när man går "utanför" kartans yttre kanter.

Då jag inte har spelat BC2 så har jag inte en aning om det spelsättet, men i 1942->BF2 var det så i online/single mode iaf

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67-M B3 Processor: Intel i5 2500k @ 3,3GHz Grafikkort: XFX Radeon HD6970 2048MB Internminne: Corsair 8GB Vengance 1600MHz LP Nätagg: NZXT HALE90 750w 80+ Gold HDD: Samsung Spinpoint 1Tb
Fraktfritt Inet.se: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk

Det verkar inte som att fordon har begränsat med ammo... tycker det är riktigt synd då det var så i BF2. Det gör att man inte kan stå och skjuta från en kulle i 100 år. Hoppas att det kommer i betan och i slutliga BF3.

Visa signatur

2600K @ 4.5 Ghz , Asrock extreme 6, 16GB 1600mhz Kingston, XFX R9 290X@1100/1300 (Arctic cooler 3) ,Corsair 550D ,
Noctua D14, 1TB WD Black, Samsung 830 RAID0, Windows 7.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pizzabulle:

Ah..trodde de va för att han blev beskjuten, vore ju väldigt irriterande

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Längtar!!

Dags att bygga en ny dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Alpha betan är väl till pc. Såg inga tecken på konsollifiering.

Det stod väl "press B to pick up" och en fyrkant när han skulle trycka igång och stänga av m-com stationerna? Tyckte det såg ut som det, satt iofs med youtube på mobilen så kan ha sett fel!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av andyboy88:

Det verkar inte som att fordon har begränsat med ammo... tycker det är riktigt synd då det var så i BF2. Det gör att man inte kan stå och skjuta från en kulle i 100 år. Hoppas att det kommer i betan och i slutliga BF3.

Har du lirat BFBC2? =o Där är det olimited ammo, och tro mig, det går inte att stå på en kulle och skjuta utan att ta en raket eller två!

Permalänk
Medlem
Skrivet av illusi0n:

Okej, så du vill att han blir stämd då han bryter avtalet genom att lägga ut videon.

Än en gång, varför?

Är det för att "rätt ska vara rätt" eller har jag missat något här?

Nä du har rätt. Om avtalet säger "Lägg absolut inte ut någon video" och man gör det, varför ska man bli straffad då? Bättre att låta den gå förbi osedd, så ger man en tydlig signal till alla andra lyckliga testare att det är fritt fram att göra vad fan man vill!

Klart som fan att rätt ska vara rätt.

Visa signatur

Intel Core i7 14700k (Noctua NH-D15) | MSI Z790 Gaming Plus | Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600Mhz | MSI GeForce RTX 4090 Gaming X Trio | Asus ROG Strix Aura 850W | Samsung 990 Pro M2 4TB |

Permalänk
Skrivet av Träpuben:

Har du lirat BFBC2? =o Där är det olimited ammo, och tro mig, det går inte att stå på en kulle och skjuta utan att ta en raket eller två!

Det är en del av BC2 som jag ogillar. Du kanske tänker på Port Valdez? På andra banor finns gott om bra ställen att ställa "armor" på och ha enginners bakom och bara mata med skott. Det är dock inte armor som jag stör mig mest på utan Framför allt helikoptrar med obegränsat med ammo (BH minigun raping).

ONT: Det finns en hel videos ute och vissa visar sånt som man inte sett eller inte tänkt på. Skulle gärna vilja se lite andra multiplayer banor.

Visa signatur

2600K @ 4.5 Ghz , Asrock extreme 6, 16GB 1600mhz Kingston, XFX R9 290X@1100/1300 (Arctic cooler 3) ,Corsair 550D ,
Noctua D14, 1TB WD Black, Samsung 830 RAID0, Windows 7.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andyboy88:

Att stå på en kulle i BFBC2 med en tank gör lika mycket nytta som att köra utför ett stup

Permalänk
Medlem

ser grymt ut

Visa signatur

ASUS ROG Z790-F | Intel i7 14700K | ASUS Strix RTX 3090 | Corsair 2x16 Gb | Corsair RM1000x

Permalänk
Medlem
Skrivet av jachxz:

Kolla http://www.youtube.com/user/quanticmedia
Det är bara quckscoping med sv98 som gäller där

Han behöver ta sig en titt på denna -> http://www.youtube.com/watch?v=zcZ3wXF3r14

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saodie:

Nä du har rätt. Om avtalet säger "Lägg absolut inte ut någon video" och man gör det, varför ska man bli straffad då? Bättre att låta den gå förbi osedd, så ger man en tydlig signal till alla andra lyckliga testare att det är fritt fram att göra vad fan man vill!

Klart som fan att rätt ska vara rätt.

Kolla den här kanalen http://www.youtube.com/watch?v=ZKLuZS_jCTk&feature=feedu
Han ska lägga ut 10min gameplay snart och har redan lagt ut e massa:D

Permalänk

Hoppas det räcker med ett GTX580 ihop med min Q9550 för att maxa i 1920x1080 annnars får de bli en helt ny burk

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk
Medlem

Hur brukar det vara med SLI stöd för såna här spel direkt vid release?

Visa signatur

Ryzen 5600x | 32GB DDR4 Vengeance LPX 3600MHz | Gigabyte X570-I Aorus Pro | Louqe Ghost S1 + Medium top hat | MSI GTX1080 Gaming X | Corsair SF600 V2 600W | Noctua NH-L12S | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Crucial MX300 525GB | ASUS ROG Swift PG278QR | QPAD MK-85 MX Red | Logitech G602 |

Permalänk

Snyggt,
Kul att snubben glömt att ta bort namnet när han dödar någon....

Permalänk
Medlem

har alpha trial, klarar allt på högsta med ett singel kort av GTX 580

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem

Kan inte säga mer än att jag hatar den där kylen, han hade ju fixat läckt version av CoD också som han spelade en vecka innan det kom ut.

Visa signatur

Dator:Bitfenix Outlaw||ASRock Z77 EXTREME4||Intel i5-3570K 3.4GHz||Corsair 8GB Dominator 1833Mhz+Corsair 4GB CL9 1333Mhz||Nvidia Geforce GTX 670 Gainward Phantom ||SSD: 60GB Intel 330 & Samsung 840 Basic 256gb||2.2 TB lagring||Corsair CX 500W V2 80+||
Utrustning:Qpad MK-80 ||Steelseries Sensei Pro||Astro A50||2x BenQ 2420t 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av agentq15:

Spelade detta på DH. Inget nytt

Där de hade den f********* 18-års gränsen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det känns nog lite"icke-Battlefield" bl.a. därför att det är så tunt med spelare, killen kör ju lonewolf" och det är antagligen lite glest på servrarna. Sedan ser man inga fordon heller, det kanske inte är så väl implementerat i alphan ännu.

Det här kommer nog bli riktigt fint tills release, jag ska köpa TVÅ kopior av spelet om det fyller mina förväntningar.

Permalänk

Jag har BF3 alpha test som dom visar i videon, Det är sjukt grymt och roligt

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

drar hem alphan nu, ska bli intressant å se hur atmosfären är i spelet

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

"läckt" video i fall som detta handlar snarare om att DICE släppt en video utan att göra den officiell för att testa reaktioner via Youtube och andra medier.
Smart sätt faktiskt, slippa behöva gå officiell och behöva besvara massa frågor om multiplayer mode och vad som fungerar hur och vad brister det kan finnas osv..

Permalänk
Medlem

Varför säger många det är lik BC2, det gör väl inget? :0

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian R:

Varför säger många det är lik BC2, det gör väl inget? :0

för att man häldre vill ha det som BF 1942 / BC2?? jag vet att jag vill det iaf...

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|Fedora Srv VM Host: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Skrivet av WDac:

för att man häldre vill ha det som BF 1942 / BC2?? jag vet att jag vill det iaf...

Vad, vill folk ha ett WWII BF ? bara undrar för jag förstår själv inte skilldnaden mellan BF2 och BFBC2 som vissa verkar tycka är enorm, så om det är att vissa vill ha ett BF i annan tidsmiljö förstår jag annars nä I don't get it