Ny låt: Strukt - Music Is My Life (Trance)

Permalänk
Medlem

Ny låt: Strukt - Music Is My Life (Trance)

Har gjort en låt. Det skulle bli hardtrance men blev kanske inte riktigt så. Låten är färdig för min del och jag är redo att göra nånting annat. Vad tycks?

http://bjokib.com/music/2011/Strukt-Music-Is-My-Life.mp3

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk

Helt okej, nånting jag störde mig på var tiden 00:12 - 00:13 låter som om du missat lite där

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

Känns old school i soundet, får vibbar från 90-tal/tidigt 2000-tals trance, helt okej men smaken är som baken, jag gillar lite hårdare elektronisk musik annars.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Strukt:

Har gjort en låt. Det skulle bli hardtrance men blev kanske inte riktigt så. Låten är färdig för min del och jag är redo att göra nånting annat. Vad tycks?

http://bjokib.com/music/2011/Strukt-Music-Is-My-Life.mp3

Rätt skönt. Är ingen trance-fantast men det här skulle jag nog kunna ha som låt när jag är ute och trampar långdistanscykling.

Skrivet av jooelhoglund:

Helt okej, nånting jag störde mig på var tiden 00:12 - 00:13 låter som om du missat lite där

Håller med där, något saknas?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Skrivet av Nightcrawl:

Håller med där, något saknas?

Ja vet inte hur jag ska säga men som om rytmen inte passar ihop

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av jooelhoglund:

Ja vet inte hur jag ska säga men som om rytmen inte passar ihop

Mjo, den där snabba 'bursten' blir knasig i den sista delen. Basgången fortsätter dock i takt efteråt.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Hmmm kanske den var lite off vid 12-13 sek. Kan fixa det och tanka upp en ny om en stund

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Helt ok. Bättre än något jag klämt ur mig någon gång. Keep up the good work, snart är du "där".

Permalänk
Medlem

Hehe tack, har inget mål om att komma "dit", gör det mest för skojs skull ...

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

kul att du fortfarande håller på, har par av dina tidiga alster i mp3 mappen

dholm @dvdforumnattsudd