Permalänk
Medlem

SSD...

Någon som har comviq man kan ringa? Har ingen som kan hjälpa mig IRL atm å ja vete fan om ja gör rätt, skicka gärna ett PM, jag är helt ny till detta enklare att förklara över telefon än att skriva. Så om någon är vänlig nog så skicka ett PM!

Visa signatur

Bab

Permalänk
Medlem

Tror att allt går att lösa här utan att behöva ringa

Försök att förklara problemet, så lär du få ett par bra svar inom kort.

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gathor:

Tror att allt går att lösa här utan att behöva ringa

Försök att förklara problemet, så lär du få ett par bra svar inom kort.

Haha ja klara de nu e de skärmen jag har problem med.. xD

Visa signatur

Bab

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Men förklara då vad det är för problem du har så vi kan hjälpa dig.

En kontaktannons passar inte på sweclockers;)

Permalänk
Medlem

snackade med honom genom pm, då när han körde genom Hdmi kablens så skalade bilden ner typ. Så det fanns en svart kant runt hela. Har samma problem när jag kör hdmi till min Tv. Lyckades fixa genom att aktivera skalningen på catalyst och öka den lite. vet inte ifall det är rätt sätt att gå men det fungerade.

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem

Det fösta man skall göra om det är en svart ram är att dra reglaget helt till höger för Underscan---Overscan i Catalyst CC, om ni har gjort detta så är det helt rätt.

Visa signatur

janee

Permalänk
Hedersmedlem

Även om problemet i detta fall nu är löst så vill jag be trådskaparen att nästa gång beskriva sitt problem istället för att be om hjälp "privat". Diskussionsforum är till för att man ska kunna diskutera och hjälpa varandra öppet, så att alla ska ha en chans att få sin åsikt hörd, och inte minst för att andra ska kunna få hjälp och lära sig av hur problemet ev. blir löst!