Permalänk
Medlem

Kursnedgång

15% ner senaste 2 dagarna. Vi ligger nu nere mot 11$, och är tillbaks på nivåer vid kraftuppgången i början av juni. Bra köptillfälle och jag ska börja lägg några storordrar. Kursen kommer vara tillbaks vid 30$ i höst och börja testa nya highs till slutet av året. Det finns ingen anledning att betvivla det växande intresset för bitcoin. Den begränsade penningmängden leder oundvikligen till ökat värde vid fortsatt växande intresse och efterfrågan. Frågan är om intresset och uppmärksamheten skulle börja avta? Tycker det verkar mindre sannolikt då bitcoin ekonomin redan har sina solida inbitna användare. För de personerna kommer btc alltid ha sitt värde. Sen tror jag på fortsatt nya användare, då de flesta överhuvudtaget inte vet vad btc är. TT publicerade för första gången något om bitcoin i svensk media för ett par veckor sedan. Det nya fenomenet internetvaluta kommer bli mer uppmärksammat och omdebatterat med stor sannolikhet. Fallet silkroad vill dom ju redan ge sig på och har väl börjat utreda saken kan man anta. Men att ta tag i frågan kan vara riskabelt då det skulle få omvänd effekt i form av ökad uppmärksamhet - fler användare.

Helt ärligt börja köp och "hold to win"!

Permalänk

Du låter som en som har köpt på sig för mycket o ligger taskigt till, men lycka till i alla fall

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasse42sthlm:

Du låter som en som har köpt på sig för mycket o ligger taskigt till, men lycka till i alla fall

Trist att du inte passade på att köpa nu när vi var nere vid 8,7$. Det ligger nu på 10,25 och alla idioter säljer som vanligt i panik.

Permalänk
Skrivet av Gurrty:

Trist att du inte passade på att köpa nu när vi var nere vid 8,7$. Det ligger nu på 10,25 och alla idioter säljer som vanligt i panik.

Säger GRATTIS , jag är nöjd så länge jag får lite med mina grafikort än så länge

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Medlem

11 lol 10% upp för min del då.

Permalänk

Hoppas det håller i sig som du har tänkt

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasse42sthlm:

Hoppas det håller i sig som du har tänkt

Ja det kommer det göra för jag går ganska stort in. Vi får se vem som har rätt, men bitcoin har en historisk uppåtgående trend och det finns ingen direkt anledning att det skulle ändras av de orsaker jag tagit upp.

Permalänk
Skrivet av Gurrty:

Ja det kommer det göra för jag går ganska stort in. Vi får se vem som har rätt, men bitcoin har en historisk uppåtgående trend och det finns ingen direkt anledning att det skulle ändras av de orsaker jag tagit upp.

Hoppas det går upp som "FAN DÅ" alltid roligt när folk tjänar pengar
Jag är inte speciellt insatt i det hela så jag håller mig till grafikkorten så länge

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Medlem

verkar gå neråt igen hoppas de blir som du säger att den stiger till hösten.

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem

En trolig anledning till att det dök nu är väl att det stulits massa bitcoins från mybitcoin.com och den där polska siten som nu dumpas på marknaden...

Permalänk

är inne på samma linje... marknaden lär stabilisera sig om någon dag...

Visa signatur

så mycket att vilja göra, så lite tid

Permalänk
Medlem

Är väl lika bra att ta det här.. Kör ni med MTGox? Och isåfall, hur har era insättningar gått? Någon avgift? Hur lång tid tog det?

Vill börja köpa och tjäna pengar på marknaden istället för en sketna 20 BTC i månaden från mina miners.

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2016
-
robin.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pakki:

Är väl lika bra att ta det här.. Kör ni med MTGox? Och isåfall, hur har era insättningar gått? Någon avgift? Hur lång tid tog det?

Vill börja köpa och tjäna pengar på marknaden istället för en sketna 20 BTC i månaden från mina miners.

Ingen avgift med deras euro bank som öppnar nästa vecka. Du kan föra över pengar nu till deras brittiska konto för en avgift på 2%. Gjorde det i söndags kväll och fick pengarna på onsdagen. Har bara fört över bitcoins till min wallet, men det går smidigt fast en gräns på 100 btc eller 1000$ per dygn.

Permalänk