Sälja Cooler Master Real Power M1000

Permalänk

Sälja Cooler Master Real Power M1000

Funderar på att sälja mitt nätagg (pga ny köp) det fungerar bra, har ett kvitto någonstans tror det kostade strax över 2k nytt.
Jag funderar på att lägga ut det på blocket.se, jag vill inte vara snål (som alla verkar vara på blocket) och är bara nöjd om någon har användning för det.
Vad säger ni 400kr är det en billigt pris? (kartong och förmodligen kvitto finns)

http://www.hardwareheaven.com/reviews/Coolermaster%20RealPowe...

Permalänk
Avstängd

När köpte du det?Fungerar det som det ska?
400kr för 1kw låter lite billigt enligt mig.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Skrivet av LeetBoy27:

När köpte du det?Fungerar det som det ska?
400kr för 1kw låter lite billigt enligt mig.

Jag köpte det för ca: 2 år sedan, ja det fungerar utmärkt.
Trodde dock det var fel på det så jag köpte ett nytt nätagg, men det blev samma fel, det visade sig vara fel på moderkortet (lämnade in datorn på alina på felsöking, dom ringde idag och så att moderkortet var defekt)
Ok 400kr är för lite, då tar jag 500kr för det behöver lite extra pengar, som sagt jag ska inte lura någon, jag sätter ett lågt pris för att jag är ingen snåljåp som vill ha nypris för något.
Om någon är intresserad så lägger jag upp en annons på blocket lite senare

Permalänk
Medlem

500kr eller bud låter rimligt, lägg ut på Sweclockers marknad istället, sannolikheten är större att du hittar en köpare där skulle jag tro eller typ Tradera.

Permalänk
Skrivet av fesen:

500kr eller bud låter rimligt, lägg ut på Sweclockers marknad istället, sannolikheten är större att du hittar en köpare där skulle jag tro eller typ Tradera.

Jag kan tydligen inte lägga upp en annons här på Swec, jag har inte varit medlem tillräckligt länge.
Nåja jag har lagt upp annonsen på blocket nu i alla fall.