Permalänk

Minne försvinner!

Hej.
Jag har lite funderingar om hur 2gb på min hårddisk kan försvinna efter typ 2 veckor.
Jag har brukar köra CCleaner ibland.
Jag har läst att spotify lagrar mycket data, stämmer det?

Permalänk
Medlem

http://www.spotify.com/se/help/faq/tech/disk-usage/

2GB är ingenting i sammanhanget och kan vara tempfiler från lite alla möjliga saker, spelar du så kan det vara save filer, screenshots mm (min SC2 save/replay folder t.ex ligger på 800MB)

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Systemåterställningen bruka äta upp utrymme genom att skapa nya punkter varje dag datorn är på. Är utrymme viktigare kan den stängas av. Man kan även höger klicka på hårddisken / egenskaper och köra diskresning.

Kolla upp CCleaner igen. Den består av flera delar med separata resnings knappar så kolla runt i programmet. Ett av ställena låter dig rensa systemåterställnings punkter.

Permalänk

Okej, tack för svaret!