Permalänk
Medlem

Gillar båda, men 1.6 ligger mig närmst om hjärtat. Hittade ett CSS skinpack till 1.6 och nu har jag de bästa av två världar

Permalänk
Skrivet av Mas111:

Gillar båda, men 1.6 ligger mig närmst om hjärtat. Hittade ett CSS skinpack till 1.6 och nu har jag de bästa av två världar

fattar inte hur du kan tycka skinsen på css är snyggare än 1.6 möjligen deaglen och awp scopet men annars ser allt plastigt och hopptryckt ut :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av rossaren2:

tjaa jag har spelat bad company ett tag tänkte prova cs men vet inte vilket jag ska köpa vad tycker ni är bäst css eller cs 1.6.

1.6 är roligare. ladda ner spelen först och sedan köp

Permalänk
Medlem

Har spelat i ett par år men lagt av helt då det är tidskrävande om man ska bli o vara bra.
Mina erfarenheter av båda spelen:

CSS:
Sjukt lätt att skjuta huvudet av folk, du kan dra bra mycket sjukare saker lättare än vad du kan på 1.6.
Generellt sett roligare faktiskt, men samtidigt blir man oftast irriterad ofta också då du kan ta ett vapen som t.e.x P90, springa och hålla inne o ändå dra ett gäng HS om du känner för det (dåligt imo)

1.6
Svårare, sämre grafik, bättre design/layout på banorna, du måste lära dig "haxa" aka skjuta genom väggarna på rätt ställen på banor. Klart en bättre känsla

Jag gick från 1.5->1.6->CSS(1år)->1.6->QUIT

CSS e dött dessutom, händer ingenting nulängre, i princip bara p12or kvar.

Slutsats, 1.6 om du e lite mer seriöst inriktad.
Source om du ska spela public och bara leka 4 fun.

Fuskare finns det GOTT OM i båda. Roligaste är när man skjuter huvudet av dem med nöd o näppe.

Prefire!

Visa signatur

- - - - S.T.A.L.K.E.R FAN - - - -

Permalänk

CS beta 6.0, hoppfest med kikar-colt

Permalänk
Medlem

Som ett par andra redan har skrivit: testa båda och avgör sedan själv vilket du tycker är roligast. Huruvida ett spel är roligt eller ej är så pass subjektivt att det är svårt att avgöra på förhand innan man har testat.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

Om jag någonsin kommer att lira cs igen så blir det source, tror knappast att cs 1.6 blir som förut, menar inte själva spelet utan servrar och folk som spelar det...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Warcraft 3 for life!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Warcraft 3 for life!

och vart kom det ifrån?

Permalänk

1.6 imo. Cs:s tycker jag int om, vet inte varför men det är någonting. Det känns alldeles för ''tomt''.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hejsan rossaren2,

Skrivet av rossaren2:

tjaa jag har spelat bad company ett tag tänkte prova cs men vet inte vilket jag ska köpa vad tycker ni är bäst css eller cs 1.6.

Enkelt, ta bägge!
CSS och CS tillsammans kostar lika mycket som BC2.
En i mitt tycke "Ingen big deal"
Sedan provar du den ena i en vecka, den andra i en vecka, och sedan kommer du att gilla bägge två!

Permalänk
Medlem

Jag köpte CS:S på Steam för en halv timme sen, har inte spelat detta spel på 4-5 år så är lite (=mycket) ringrostig. Värsta aimen någonsin men har saknat spelet väldigt mycket så det är kul att börja spela det igen. Och jag kan säga att det är mycket roligare än MW2.

Behöver bara spela på en "noob"-server till en början för jag dör varje halv minut.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk

css är mkt bättre!

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7850 2GB OC CPU: i5 2500K 3.3GHz KYL: Cooler Master hyper 212+
MOBO: Asus P8P67 LE RAM: Corsair 8GB 1600MHz PSU: Xfx 650W XxX edition
MUS: Razer dethadder TB: Steelseries APEX HÖRLUR: Steelseries 7H CASE: CoolerMaster 912+ HDD: seagate 500GB
Play fair - Play hard

Permalänk
Skrivet av pAcKiE:

Om du gillar Bad Company, och du vill ha ett spel som inte ser ut som ja... gammalt, ta CS:S

Jag tycker bättre om CS:S då man inte Haxxa där, men gillar man det och inte bryr sig om Grafiken kör på 1.6.

man spelar inte 1.6 för grafiken skull:P det är för de är grymt kul:)

Permalänk

Köpte CSS förra veckan, sjukt svårt att gå från CoD4 ProMod till CSS... Man ska ju sprejja i fötterna för att panga HS o.O

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl