Helgsnack: "Spel att se fram emot"

Permalänk
Medlem

SC2: Heart of swarm och pinsamt nog mitt första BF spel, BF3 ^^ Har så klart spelat dom andra men inte köpt själv.

Balle
Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem

Ser fram emot bf3, skyrim och assassin's creed: revelations!

Visa signatur

Stationär i5 3570k @ 4.5 Corsair AX750W GTX 670 @ + 140 Corsair Vengeance LP 8gb TJ08-E Seagate Barracuda 1tb ASUS Z77-M PRO

Laptop HP ProBook 6360b 13.3"

Permalänk

Dead island , Skyrim , BF 3 är de titlar som lockar mest just nu , men sedan så finns det ju flera andra man är nyfiken på och som säkerligen kommer inhandlas när de släpps.

Visa signatur

Intel i7 4970K / Corsair i100 , Corsair Veng. Pro DDR3 2400MHz 16GB , 2 x Geforce Gtx 760 , 2 x 120g SSD , Cooler Master V700 700W.
Acer Predator 144hz skärm .

Permalänk

PC: Trackmania 2
Xbox 360: Forza Motorsport 4 Limited Collector's Edition och Halo CE Anniversary

Permalänk
Medlem

Självklart så längtar jag till:

Call of Duty: Modern Warfare 3 (Hoppas på en bättre Modern Warfare 2)

Gears of War 3 längtar jag grymt mycket efter! Får ju fetaste utgåvan från webhallen!:D

Kolla artikeln här

Möjligtvis så blir det även Battlefield 3

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk

Red Orchestra 2: HoS nuff said.

Permalänk
Medlem

Ser fram emot en hel del bra titlar detta år.

Nu vet jag inte när det släpps men, Planetside 2 är även på väg. Jag tror att jag har några av mina bästa spelminnen från Planetside Alla som inte spelade det förut bör i alla fall hålla ögonen öppna efter Planetside 2

http://www.youtube.com/embed/XBCp_rgAkfc

Här är lite gammal action från clanen ;D

http://www.youtube.com/embed/PU5pL-KlU1I

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

BF3, Skyrim. Kanske även MW 3

Permalänk
Medlem

BF3, Diablo 3 samt Guild wars 2 ser jag fram emot.

Visa signatur

2600K HD 6990
5960X 1070 Ti
7900X 1080 Ti

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 och Rage!

Visa signatur

Asus P8P67 PRO REV B3 | Intel Core i5 2500K 4,2GHz | CM Hyper 212+ | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Gigabyte GeForce GTX 580 | Corsair SSD Force GT 120GB | Corsair HX 750W | Fractal Design Arc | QPAD MK-80 | Sennheiser HD598 | Cyborg R.A.T 7

Permalänk
Medlem

Ser att många skriver Diablo 3. Är det bekräftat att det släpps nu under hösten/vintern?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyrgrim:

Ser att många skriver Diablo 3. Är det bekräftat att det släpps nu under hösten/vintern?

Inte bekräftat, men Mike Morhaime säger:

We are still working hard to ship [Diablo 3] before the end of the year, but we are not ready to commit to a release date at this time. The timing on the Diablo 3 release date will come down to a lot of moving parts in putting out a complex release.

Betan väntas dock dimpa ner när som helst, även om de har till slutet av September på sig för att möta tidigare utsagor

Just Diablo 3 tillsammans med BF3 är det jag längtar mest efter, och anledningen till varför jag ska bygga nytt system till höst!:)

Visa signatur

Allan, please add signature

Permalänk
Skrivet av jetblack:

Inte bekräftat, men Mike Morhaime säger:

We are still working hard to ship [Diablo 3] before the end of the year, but we are not ready to commit to a release date at this time. The timing on the Diablo 3 release date will come down to a lot of moving parts in putting out a complex release.

Betan väntas dock dimpa ner när som helst, även om de har till slutet av September på sig för att möta tidigare utsagor

Just Diablo 3 tillsammans med BF3 är det jag längtar mest efter, och anledningen till varför jag ska bygga nytt system till höst!:)

Beta-testning tar tid, slutproduktion tar tid. Så dagen vi ser en beta så är det minst 6 månader kvar.
Vänta på ny konkret information under nästa blizzcon

Visa signatur

(\ /) [ Samsung S10 plus och iPhone 7 ]
(O.o) [ Lenovo ThinkPad P53 i9 ]
(> <) [ Synology Diskstation DS413J 8TB och DS917+ 16TB ]
¨¨¨¨ [ Suzuki GSF600 ]

Permalänk
Medlem

Ett spel som kan göra så jag kan sluta spela world of warcraft med gott samvete

Permalänk
Medlem

BF3
MW3
Uncharted
Skyrim
Assasins Creed
Diablo 3

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Folk verkar lagom konsekventa. Ställer mig i ledet. Forza motorsport 4, Gears of war 3 till Xbox 360. Och Battlefield 3 till PC.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uvania:

Ett spel som kan göra så jag kan sluta spela world of warcraft med gott samvete

Du kanske ska göra som Swifty (känd wow spelare), och hoppa över till Starwars Online: The Old Republic, som ska tydligen vara ett mmorpg fast med "starwars-tema".

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem

Jag ser fram emot id softwares Rage. Varför?

Det är en helt ny värld att sugas in i. Ett FPS med mer substans än andra.

Stilen är unik (och textuerena är inte repetativa, vi får se vad det gör för atmosfär och känsla i spelet. Kommer man störa sig på alla spel med repeterande texturer efteråt?

Walter Sobchak.

Visa signatur

åhoj

Permalänk
Medlem

Diablo 3
Modern warfare
Guild wars 2
Dead island

Den ordningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jetblack:

Inte bekräftat, men Mike Morhaime säger:

We are still working hard to ship [Diablo 3] before the end of the year, but we are not ready to commit to a release date at this time. The timing on the Diablo 3 release date will come down to a lot of moving parts in putting out a complex release.

Betan väntas dock dimpa ner när som helst, även om de har till slutet av September på sig för att möta tidigare utsagor

Just Diablo 3 tillsammans med BF3 är det jag längtar mest efter, och anledningen till varför jag ska bygga nytt system till höst!:)

Yes precis, de sa även i maj eller när den förra "conference call" var att de siktar in sig på slutet av 2011. Vilket betyder att deras internal testing har gått bra då de fortfarande satsar på 2011. Can't wait.

Permalänk

Jag väntar på

Bf3: möjligen att man kör lite för att testa det. (har inte kört bc2)

diablo3: längtar riktigt mycket. enda sugiga är dock att man bara kan köra online. fattas bara att man måste betala med....

Torchlight: kommer nog höga förväntningar då det verkar bli co-op i detta spelet. hoppas även på lite längre spel/uppdrag då det inte alls tog lång tid att nöta ner sista bossen.

Postal 3: är ett måste att testa 2an var ju helt sjukt stört

Dragonage 3: dock lär det väll dröja innan det kommer men 1an och exp till den var ju lätt bäst. gillade dock fighterna mer i 2an men inte lika bra story.

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk

Glömde ett spel som jag verkligen kommer se fram emot : Hitman Absolution
http://www.youtube.com/watch?v=T2_uFewVo-0

Visa signatur
Permalänk
Medlem

+1 Bra lista där

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Payday the heist

Payday the heist!! Ser ut att vara ett riktigt roligt Coop spel

“FUCK YEAH (…) It’s sweary, it’s bold and it will make your heart race like few other FPS titles I can think of. (…) Hours after playing it, I’m still thinking: ‘Wow.’ I’m starting to believe that it’s really superb.” /Tim Edwards of PC Gamer

“I can’t get over how well-crafted Payday is. (…) It’s the most challenging and fun cooperative experience I’ve had this year and I can’t wait for the title to drop.” /Conrad Zimmerman of Destructoid

“Payday stands tall as a strong and original IP that is definitely worth a look.” /Chris Holt of GamePro

Permalänk
Medlem
Skrivet av teccibit:

Payday the heist!! Ser ut att vara ett riktigt roligt Coop spel

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=A6coVI...

“FUCK YEAH (…) It’s sweary, it’s bold and it will make your heart race like few other FPS titles I can think of. (…) Hours after playing it, I’m still thinking: ‘Wow.’ I’m starting to believe that it’s really superb.” /Tim Edwards of PC Gamer

“I can’t get over how well-crafted Payday is. (…) It’s the most challenging and fun cooperative experience I’ve had this year and I can’t wait for the title to drop.” /Conrad Zimmerman of Destructoid

“Payday stands tall as a strong and original IP that is definitely worth a look.” /Chris Holt of GamePro

Såg intressant ut.

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem

Jag behöver inte läsa i tråden för att veta att ingen nämnt att GUARDIAN HEROES kommer till Xbox Live!

Vi snackar om det absolut bästa spelet till Segas Saturn, ett gå-och-slå spel med rollspelselement (multipla vägval, flera olika slut, xp och olika grundegenskaper).

5 spelare att välja på i grundkampanjen (som stödjer 4-player co-op!) och ALLA karaktärer och monster du besegrar i story mode låses upp för användning i vs mode, vilket gör att man har typ 60 karaktärer att välja på i slutändan.

http://www.hardcoregaming101.net/guardianheroes/guardianheroe...

http://www.youtube.com/watch?v=G55HRPeDXJ8&feature=grec_index

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Carmageddon: Reincarnation

Visa signatur

Gentoo Desktop: Ryzen 3600X | 32 GB
Server: Intel G7400T
Commodore 64C + 1541u2

Permalänk
Medlem

WHAAAAT? Ett nytt Carmageddon!? ÅH FYYFAN! Game of the year!

Permalänk
Medlem

Age Of Empires Online hade jag glömt bort, släpps imorgon!
http://ageofempiresonline.com/features/default.aspx

Visa signatur

ASUS ROG Z490-F | Intel i5 10600K | ASUS Strix RTX 3090 | Corsair Vengeance LPX 4x8 Gb | Corsair RM1000x

Permalänk
Medlem

Jag är lite sugen på Guildwars 2, men det blir nog mest casual då den mesta tiden lär gå åt till bf3. Nån som hört nåt om hur långt borta Guldwars 2 är?