Målat om min Intellimouse 3.0 och mitt Logitech EX110

Permalänk
Medlem

Snyggt, man blir lite sugen på att göra något liknande när man ser detta

Skrivet av SuperBerra:

Stiligt! Men vart snyggare med vita tangenter. Musen blev väldigt bra dock!

Hade blivit riktigt jobbigt att måla om alla bokstäver igen.

Permalänk

Riktigt grymt tangentbord, hade ett sådant innan. Enkelt, och så väldigt funktionellt. Blir sugen på samma sak nu ^^

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt!

är de bara jag som får en mass effect känsla av temat?

Keep up the good work

Permalänk
Medlem

Skitsnyggt! Önskar jag var så händig

Visa signatur

Intel i5 2500k - HD6950 2GB - Corsair Vengeance 8GB - MSI P67A-GD65 - Corsair TX V2 750w - Samsung f3 1TB - Fractal Design Arc - 1GB HDD

Permalänk
Medlem

Matchar min polares longboard

Permalänk
Medlem

Lite portal känsla över det hela

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Permalänk
Medlem

"Dålig yta att färga på" flashigt dalmatin mönster där tycker jag

Permalänk
Medlem

Klart snyggt och välgjort... Färgen är väl inte helt i min smak, men stilrent och jag ska ju inte använda grejjerna. 5/5

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 @4,2GHz, 32 GB DDR4 @3600MHz, GTX 1080 8GB RAM

Permalänk
Inaktiv

Riktigt snyggt!

Permalänk

Bra pillat, även om jag skulle valt diskretare färger

Permalänk
Medlem

Välgjort och prydligt! Smurf temat verkar dyka upp lite var som 4/5 stjärnor från mig.

Permalänk
Medlem

Vart riktigt grymt, well done

Visa signatur

CPU: I7 3930K
CPU Cooler: Phanteks PH-TC14PE Blue Motherboard: Gigabyte X79-UD5
RAM: Corsair Dominator DHX 2GB x 4 GPU: EVGA Geforce GTX780 ACX SC
PSU: Cooler Master Silent Pro M1000 Case: Fractal Design Define XL
SSD: Samsung 830 256Gb HDD: 10.5TB Intern, 2.5TB Extern

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Men skulle vart snyggare med vita tangenter.. Men kanske är svårt att få det snyggt.. Någon som har en bra ide?

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG - ASUS TUF X670E Plus - Ryzen 7600X / H150i Elite LCD - Corsair 32GB DDR5 @6000 - 7900XT OC TUF - Gigabyte nVme 500GB OS-PRG - Kingston NV2 2TB - 4TB HDD x 2 - SteelS Apex 7 + Razer Viper Ultimate - SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S - AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Mycket fint tycker jag

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D kabinett & NZXT Sentry LX rev.1 | AMD Phenom2 X4 945 3,0Ghz @ 3.87Ghz | Asus M4N75TD | Corsair 4GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3 | MSi GeForce 8800 GTS |

Permalänk
Medlem

finfint! Snyggt jobbat.

Visa signatur

Repetition is The father of learning.

Permalänk

Ill nice med stripsen på tangentbordet!

Visa signatur

Intel i5 4670K -> Antec Kühler 620 | Asus Z87 Pro | Corsair XMS3 4x2Gb 1600Mhz | 2x Gigabyte WF 670 2GB SLI | XFX PRO 850W | Samsung 830 256 GB | 2 st WD caviar black 640 GB | NZXT phantom vit | Acer 23,6" LCD GD245HQAbid + Nvidia 3D vision

Permalänk
Medlem

Tjusigt och bra genomgång av vad du gjorde tycker jag!

Visa signatur

Don't eat the yellow snow

Permalänk
Medlem

Något känns off med musen, tycker dock tangentbordet blev riktigt snyggt!

Permalänk
Medlem
Permalänk

Gillade tangentbordet! tyckte dock musen skulle få något svart för att matcha mer

Permalänk

Ser ganska bra ut faktiskt, men är 3.0an lika skön som tidigare?

Visa signatur

i7 920 C0/C1, 12gb ddr3, GTX 1060.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt!

Permalänk
Medlem

Gillade tangentbordet skarpt!

Visa signatur
Permalänk

Fan vad nice resultet blev

Permalänk
Medlem

Såg riktigt trevligt ut, har du tänkt börja göra rent tangentbordet oftare nu?

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.

Permalänk
Medlem

Ett annat knep är att köra tangentbordet i diskmaskinen när det ska tvättas, funkar utmärkt. (Dvs plastbitar, inte el eller metall)

Lägger dom stora plastbitarna i maskinen. Tangenter och andra småbitar kan stoppas i en slags tvättpåse man brukar använda för småsaker i tvättmaskinen. Även bestick korgen funkar bra om den har ett lock.

Edit: Och riktigt snyggt jobbat såklart, inspirerar mig. Jag funderar på att göra något liknande fast med röda stripes.

Permalänk
Medlem

Snyggt. Påminner om bilen dodge viper.
En fråga bara:
Funkade allting efteråt? Musen gled fint och alla tangenter gjorde det dom skulle?
Svarar du ja så ger jag dig en 5:a.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Asus Prime X570-P| RTX 3070 TUF OC 8GB | Corsair Vengeance LPX 32 GB DDR4 3200 MHz | Corsair RM850W | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit | Fläktar 6 st be quiet! | LG 27" UltraGear 27GP83B | LG 55" TV OLED55B9PLA via AOC-HDMI 10m

Permalänk
Skrivet av Viggo.Hamberg:

Skitsnyggt! Önskar jag var så händig

Jag är inte så värst händig själv, är ganska dålig på sånt här vanligtvis. Dock så är detta ett ganska så gammalt tangentbord, och 3.0an är ganska billig, så det var väl inte så mycket jag riskerade!

Skrivet av vikham:

Lite portal känsla över det hela

Fick också den känslan nu! Ett av de bästa spelen som gjorts.

Skrivet av borgona:

Välgjort och prydligt! Smurf temat verkar dyka upp lite var som 4/5 stjärnor från mig.

Tänkte också på det när jag väl var klar... Iallafall musen.

Skrivet av AxxT:

Snyggt!

Men skulle vart snyggare med vita tangenter.. Men kanske är svårt att få det snyggt.. Någon som har en bra ide?

Det enda skulle väl vara att köpa något vitt tangentbord med high-profile tangenter och plocka därifrån...
Annars så får man väl måla dit bokstäver osv. i efterhand.

Skrivet av Massy:

Något känns off med musen, tycker dock tangentbordet blev riktigt snyggt!

Smurf-känsla?

Skrivet av Pallevante93:

Gillade tangentbordet! tyckte dock musen skulle få något svart för att matcha mer

Funderar på att ta av det blåa från scrollen, slänga ner den i laknafta eller något.

Skrivet av Faeain:

Ser ganska bra ut faktiskt, men är 3.0an lika skön som tidigare?

Känner ingen skillnad alls!

Skrivet av Gaston85:

Såg riktigt trevligt ut, har du tänkt börja göra rent tangentbordet oftare nu?

Det har jag tänkt, ja!

Skrivet av Skrotnisse92:

Ett annat knep är att köra tangentbordet i diskmaskinen när det ska tvättas, funkar utmärkt. (Dvs plastbitar, inte el eller metall)

Lägger dom stora plastbitarna i maskinen. Tangenter och andra småbitar kan stoppas i en slags tvättpåse man brukar använda för småsaker i tvättmaskinen. Även bestick korgen funkar bra om den har ett lock.

Edit: Och riktigt snyggt jobbat såklart, inspirerar mig. Jag funderar på att göra något liknande fast med röda stripes.

Bra idé!
Kör på, det låter snyggt!

Skrivet av daroge:

Snyggt. Påminner om bilen dodge viper.
En fråga bara:
Funkade allting efteråt? Musen gled fint och alla tangenter gjorde det dom skulle?
Svarar du ja så ger jag dig en 5:a.

Allting funkar som det ska!

Visa signatur

Intel i9 9900k | ASUS ROG Strix Z390-F GAMING | ASUS RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance 2x8GB 2666MHz | NZXT H510 |

Permalänk
Medlem

Snyggt

Bra guide och bra bilder.

Gillade inte musen, ser lite "plastig" ut. To each his own antar jag.

Tangentbordet däremot, wow! Mycket snyggt, ska nog fixa till mitt gamla tangentbord och börja använda det igen. Tack för inspirationen

Visa signatur

'Quis custodiet ipsos custodes?'