Permalänk

Fractal design Chassin!!

Permalänk
Medlem

Beror helt klart på vad du vill ha ?

Vill du ha en tystgående dator väljer du R3an, struntar du i hur mycket din dator vrålar på under tunga spelsessioner välj Arcen, inte för att datorer låter så mycket , men endå.

För att svara på din andra fråga, Arcen.

Kör själv med lillebrorsan Core 3000 och inga konstigheter alls.

Bidrar även med ett screenshot för att ge dig lite perspektiv, idle som du ser.

När jag spelar (vilket är det tyngsta jag använder datorn till) går aldrig något över 60 grader.

Permalänk
Hedersmedlem

beror ju även på hur många grafikkort du ska ha..
Kör du bara med ett kort så kan du köra med m-atx moderkort. Beror ju även lite på hur mycket diskar man har. Har själv iofs bara en SSD i min Kolla mitt album tex. Även bara för inspiration. min PC

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk

Det blir väll ett arc !

Permalänk
Medlem

ARC! Ska du bygga nytt system, ta och bygg det i Arc mini.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem

Ta ARC:en bättre luftflöde och möjligheter för kabeldragning väntar själv på mitt ARC chassi som troligtvis kommer i morgon

Visa signatur

Dator: Fractal Design ARC ~ ASUS P8P67 pro ~ 8 gb Corsair Vengeance 1600 mhz ~ Intel 2500k 4.5 Ghz ~ R9 380 2 GB ~ XFX Core 650 w ~ SSD Kingston Hyper X 120 GB ~ 500GB Samsung Spinpoint F3