Permalänk
Avstängd

Jolt cola?

Hej!

Det har varit nått år nu när Jolt colan har varit nere. :/
Men nu har jag läst lite på olika ställen, och det sägs att Jolt Colan har kommit tillbaka?
Är detta sant? Isf VART FINNS DET ATT KÖPA?

Tack!
Mvh Sean

Visa signatur

GTX 580, LanCool K62, i5 2500K, 850W Corsair, 8GB DDR3

Permalänk
Permalänk
Avstängd

Fan va nice!
Vart finns det att köpa runt Uppsala trakten? Vilka butiker, och finns det Extream Cola här också?

Visa signatur

GTX 580, LanCool K62, i5 2500K, 850W Corsair, 8GB DDR3

Permalänk

Mest kopior i butikerna, men finns även "original", samma burk och samma smak... Men tyvärr minns jag inte vart jag köpte det, shame on me

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av quattro-2.6:

Mest kopior i butikerna, men finns även "original", samma burk och samma smak... Men tyvärr minns jag inte vart jag köpte det, shame on me

Nej orginalet finns inte längre. http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/grays/news/view/gray-s...

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Originalet är väl coca cola. Vilket också är avsevärt mycket godare

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

därför skrev jag "original"

Men detta jag drack var väldigt likt originalet, inte samma skillnad som dasspapper mot sandpapper som andra kopior är.

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Billy Bob:

Originalet är väl coca cola. Vilket också är avsevärt mycket godare

Är inte cuba cola orginalet i sverige?

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Medlem

Jag fixade så att den nya Jolten finns att köpa på Västan och Centralkaffet här på Högskolan Väst

Permalänk
Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Jag var å köpte jolt idag på Ica focus i gbg. Det är dock inte den gamla jolten utan det är denna som finns. Kanske kommer tillbaka på riktigt någon gång, då dessa verkade importerade från usa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av daniel145:

Jag var å köpte jolt idag på Ica focus i gbg. Det är dock inte den gamla jolten utan det är denna som finns. Kanske kommer tillbaka på riktigt någon gång, då dessa verkade importerade från usa.

Smakar jävel eller?

Påtal om cola.. har hört att Premier slutat tillverka Xtreme cola.. fattar inte varför? Den var ju god

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Smakar jävel eller?

Påtal om cola.. har hört att Premier slutat tillverka Xtreme cola.. fattar inte varför? Den var ju god

Den smakar faktiskt ungefär likadant fast med lite smak av Taurine, altså lite mer bitter samt den har en eftersmak som jag inte kan säga hur den smakar men känner igen den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av daniel145:

Den smakar faktiskt ungefär likadant fast med lite smak av Taurine, altså lite mer bitter samt den har en eftersmak som jag inte kan säga hur den smakar men känner igen den.

Okej, surt.. vafan ska dom trycka Taurin i jävlat allt?

Gillade jolt och extreme cola eftersom det bara var cola + koffein.. inget mer skit .. koffein räcker mer än nog

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Okej, surt.. vafan ska dom trycka Taurin i jävlat allt?

Gillade jolt och extreme cola eftersom det bara var cola + koffein.. inget mer skit .. koffein räcker mer än nog

Håller med taurin är lite onödigt.

Angående Extreme cola, när slutade de tillverka det? För Willys har fortfarande mängder av det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av daniel145:

Håller med taurin är lite onödigt.

Angående Extreme cola, när slutade de tillverka det? För Willys har fortfarande mängder av det.

Här i Piteå finns det inte kvar längre, och min sambos syster som bor i Luleå (jobbar åp willys) sa att dom slutat tillverka det o kommer inte få in mer

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Avstängd

Asså vafan grabbar! Måste få tag på jolt eller liknande utan taurin

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GTX 580, LanCool K62, i5 2500K, 850W Corsair, 8GB DDR3