passar mitt chassi till ATX nätagg..

Permalänk
Medlem

passar mitt chassi till ATX nätagg..

ja..
Passar micro-ATX chassi till ATX nätagg?

Permalänk

har ingen vidare koll, men kan inte det variera beroende på vilket chassi det är och vilket nätagg ?

Visa signatur

Cpu: i7 920 @ 3,8 Ghz HT on || Cpukylning: Corsair H100 || MoBo: Asus rampage II Gene || Grafik: Gigabyte GtX670 WF || Ram: corsair dominator 8gb || Chassi: Fractal design Arc || HDD: 128GB samsung 840 || Drivs av ett Corsiar vx 550W

Permalänk

Vilket chassi? Men, ja, vanligtvis använder mATX chassin ATX nätdelar.

Permalänk

Har ett väldigt litet chassi som jag lyckades pressa ner ett xfx core edition 650w i så det funkar nog

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - RX 6950 XT - Corsair vengeance 2x16 Gb - Corsair AX 760w [/B]

Permalänk
Medlem

mitt chassi : http://www.topproduct.nl/hardware/desktopcomputers/12277-fuji...

men tack! jag tror jag kan uppgradera min dator nu :]

Permalänk
Medlem

Vilket chassi? Vilket nätagg? -- Underlättar väldigt mycket om man ger så mycket information som möjligt när man ställer sådana här frågor.
Lättast om du mäter det befintliga nätagget och kollar specifikationerna på det nya för att se om det går in. Fuijutsu (och övriga "märkes-datorer") har ofta egna lösningar och specifikationer på komponenterna.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juggernawt:

Vilket chassi? Vilket nätagg? -- Underlättar väldigt mycket om man ger så mycket information som möjligt när man ställer sådana här frågor.

inte säker, håller fortfarande på och kollar efter nät agg. postade mitt chassi^