Permalänk
Medlem

Hård disk hållare!

Hejsan alla på sweclockers! Jag har en ASUS G73SW som bara har en Hard drive caddy, medans det finns två platser. Har köpt en SDD och frågan är nu.... vilken är den rätta hållaren för har hittat http://www.asusparts.eu/advanced_search_result.php?keywords=hard+disk+bracket&x=0&y=0 men har ingen aning vilken den rätta är!
Stort tack i förhand!
/Alex

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk

Jätte ledsen för det här, men särskrivningen i rubriken är episk! Hård disk hållare!

Visa signatur

System: Fractal Design Define Mini| Asus P8Z77-M | Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 16GB | Intel i5 2500K - Noctua NH-U9B SE2 | XFX Radeon RX 480 8GB | Fractal Tesla R2 500W
/Erik

Permalänk
Medlem
Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 |► Raspberry Pi 3B | Osmc |► OnePlus 6 |

Permalänk
Skrivet av Unitarded:

Jätte ledsen för det här, men särskrivningen i rubriken är episk! Hård disk hållare!

"Jätte ledsen".... hoppas det var meningen.

Permalänk
Medlem

Det lockar att skriva fel! xD
/Alex

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Medlem

Ok jag tackar xfade så mycket för infot! Hittade http://www.asusparts.eu/product_info.php?products_id=39949 så nu är jag glad! Ska beställa det senare!
/Alex

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unitarded:

Jätte ledsen för det här, men särskrivningen i rubriken är episk! Hård disk hållare!

"Jätte ledsen" för det här, men detta är ännu mera episkt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlhenrik:

"Jätte ledsen".... hoppas det var meningen.

Älskar när stavpoliserna är framme i farten men särskriver nästan alltid själv

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk

Haha ja det var ju en fet miss av mig särskrivning kanske smittar?

Visa signatur

System: Fractal Design Define Mini| Asus P8Z77-M | Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 16GB | Intel i5 2500K - Noctua NH-U9B SE2 | XFX Radeon RX 480 8GB | Fractal Tesla R2 500W
/Erik