Eftersöker ett spel jag spelade för cirkus 5 år sedan.
Man körde helatiden en pansarvagn och gjorde uppdrag, man kunde typ skjuta blåa gröna råsa bollar kommer jag ihåg.
Längre in i spelet så kunde man skjuta laser, sväva på land åka i vatten med pansarvagnen.. Den blev typ en ubåd när man kom i vatten då.
Det fanns som portar, man enbart kunde komma förbi genom att skjuta ner vissa saker. Så öppnades den tillslut.
Man möter andra "pansarvagn" också, man är helt själv mot spelet om jag inte minns fel.
finns typ "lava" map, is map osv.
Såg ganska modernt ut, men jag spelade spelet runt 2005-2006
Edit
Det såg ganska bra ut grafiskt, jag körde spelet i en väldigt gammal bruk.. En av dom första datorerna jag hade, en windows xp eller 96 var det.. Var så pass länge sen att jag inte kommer ihåg vad datorn hade för mjukvara.
Det spelet handlar om är att man ska ta sig till olika nivåer, ibland kom man för ett "hinder" då skulle man skjuta något som öppnade en stor "mur"
Man kunde senare i spelet som sagt sväva, åka på vatten.. Pansarvagnen "transformerades". Även skjuta laser, istället för pansarkulor.
Man var själv i spelet, man kör bara i pansarvagn. Man kan inte gå ut ur den eller något... Det var ett väldigt stort spel med, Väldigt svårt att förklara mer specefikt kommer inte ihåg så mycket får mest flashback om hur det såg ut..
Det är inte något liknande som "the tanks" och de "vanliga" pansarvagns spelen. Utan grafiskt så såg det helt okej ut, om jag minns rätt. Men skulle känna igen spelet direct om jag såg ngn video, eller även en bild på ingame.