Permalänk
Medlem

Grymt bygge som man följde redan i moddforumet. Gillar verkligen hur det ser ut som om det skulle kunna vara orginal.

Utlovade femman levererad

Visa signatur

| Ryzen 5800X | ASUS X570 TUF | 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 CL16 | Asus RTX 3080 Strix OC | 2x Samsung 970 Evo 1TB M2 SSD | Seasonic 850W Focus Gold modulärt || Kylning: Corsair H115i PRO, 9x 140mm Be Quiet! Silent Wings 3 PWM || Skärm: ASUS MG279Q || Chassi: Fractal Design Meshify 2 Dark TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lerdell:

Alltid varit imponerad av 700-seriens xps chassin. Jag har även velat genomföra detta som du klarade av med ett outstanding resultat. Bästa på länge!

Skrivet av evulme:

5/5p Gööörgrymt..;)

Skrivet av Sup3rioR:

Mycket fint jobb där härligt att du fixade även de små detaljerna Thumbs up

Skrivet av PierreB:

grymt bygge

Skrivet av MarkSix:

Imponerande. Riktigt snyggt jobb och grym hårdvara.

Skrivet av MGVguy:

Wow, vad avundsjuk man blir när man ser det där!

Riktigt kul med så pass bra kritik trots att det är ett Dell chassi, brukar vara sådär halvpopulära. Tack för kommentarerna, upskattas!

Visa signatur

Sleeve it and they will come

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dance:

Grymt bygge som man följde redan i moddforumet. Gillar verkligen hur det ser ut som om det skulle kunna vara orginal.

Utlovade femman levererad

Tack för den

Visa signatur

Sleeve it and they will come

Permalänk
Inaktiv

Jävligt snyggt chassi. Att inte tillverkare tar efter dig, hade lätt valt ett sådant framför allt på marknaden idag utseendemässigt.

Permalänk

Snyggt jobb !
Hmm..
Man kanske skulle göra ett ryck med min gamla 720HC..

Visa signatur

Buildning a machine that goes BING!
And a F-18 Simulatormachine that goes "Fox 2"

Permalänk
Medlem

Vad skall man säga, snyggaste bygget jag sett på swec tror jag.

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem

Hej!
Tack för visningen av ett otroligt fint bygge, seriöst och välgjort och var roligt att se, sen så var mitt intresse riktat mot något annat av dina prylar mer än datorn
Nämligen xfx monitorstället!
Har du lust att ge mig lite åsikter om det?..plus vad är det för högtalare som precis fick plats under stället?..jag är nämligen själv lite trött på mina 3x24" benq och hur de står just nu och det där såg otroligt praktiskt ut plus även snyggt!

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Jävligt snyggt chassi. Att inte tillverkare tar efter dig, hade lätt valt ett sådant framför allt på marknaden idag utseendemässigt.

Skrivet av Bigsweede:

Snyggt jobb !
Hmm..
Man kanske skulle göra ett ryck med min gamla 720HC..

Do it! Du har en hygglig guide här iaf

Skrivet av Cheewie:

Vad skall man säga, snyggaste bygget jag sett på swec tror jag.

Det var inget dåligt betyg Tack!

Visa signatur

Sleeve it and they will come

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

Hej!
Tack för visningen av ett otroligt fint bygge, seriöst och välgjort och var roligt att se, sen så var mitt intresse riktat mot något annat av dina prylar mer än datorn
Nämligen xfx monitorstället!
Har du lust att ge mig lite åsikter om det?..plus vad är det för högtalare som precis fick plats under stället?..jag är nämligen själv lite trött på mina 3x24" benq och hur de står just nu och det där såg otroligt praktiskt ut plus även snyggt!

Tackar!

Monitorstället är extremt robust och stabilt (väger bly), tokenkelt att montera och justeras in på nån minut, finns 2xusb + headphones/mic i foten. Är toknöjd med det, bortsett från priset har inget att klaga på. Högtalarna heter Razer Maco (2.0,THX). Otroligt bra ljud, tyvärr tror jag inte att de tillverkas längre.

Visa signatur

Sleeve it and they will come

Permalänk

Precis vad foldinglaget behöver ett par timmar i veckan

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk

Fan vad styggt.

Men hallå... sleeving då? :/

3p, du vet varför

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk

Var själv nära att skaffa mig en XPS 730x när den såldes. Dock snålade Dell med moderkortets stöd för högre minneshastighet/slots samt ett flertal andra brister som fick mig att avstå från att slå till. Jo juste samt den extremt saftiga priset nära 50k med "hyfsade" komponenter

Du borde kanske ha skaffat ett XPS 730x chassi från eBay så att du kunde få med den snygga sidoplåten? Antar att 720 inte hade plexi ^^

Annars är det en riktigt snygg modd! Tappert av dig att fullfölja hela modifikationen

5/5*

Permalänk
Avstängd

10/5 mr. handyman!

Visa signatur

CPU: I7 2600K MB: P8P67 Deluxe GFX: GTX 580 SLI RAM: HyperX Genesis Grey SSD: Corsair Force 120gb HDD: WD Caviar Black 500gb PSU: Corsair AX850 COOLING: Noctua NH-D14 OS: Windows 7 Ultimate CASE: NZXT Phantom 3DMARK 11: P11244 STEAM: Montalva

Permalänk
Medlem
Skrivet av DefconEagle:

Var själv nära att skaffa mig en XPS 730x när den såldes. Dock snålade Dell med moderkortets stöd för högre minneshastighet/slots samt ett flertal andra brister som fick mig att avstå från att slå till. Jo juste samt den extremt saftiga priset nära 50k med "hyfsade" komponenter

Du borde kanske ha skaffat ett XPS 730x chassi från eBay så att du kunde få med den snygga sidoplåten? Antar att 720 inte hade plexi ^^

Annars är det en riktigt snygg modd! Tappert av dig att fullfölja hela modifikationen

5/5*

Tackar!

Sidoplåten går faktiskt att få tag på till 720 ( tror det fanns en modell som hette XPS720X) ser riktigt bra ut för att vara plexi men nja.. inte min grej riktigt.

Skrivet av Montalva:

10/5 mr. handyman!

10/5! Bästa betyget hitills Tackar

Visa signatur

Sleeve it and they will come

Permalänk
Medlem

bara o skicka meddelande när chassit ska säljas!
5/5

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja