Permalänk
Medlem
Skrivet av sp0:

ifalll.. inskaffar vattenkylning skaffar du en 120 radiator, o större håll i sidan?

inskaffar jag vattenkylning vilket jag kommer göra om något år eller så, så blir det 240rad i bottnen, och en 120 på bakdisan :), måste räcka om man köper grymma rads

Permalänk
Medlem

Nice!

BTW gött med damm i fläkten på ditt 250

Permalänk
Medlem

Du måste vara bror till ReDoZz?

Permalänk
Medlem

Du kan inte köra 250 kortet högst upp?

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Racka:

Nice!

BTW gött med damm i fläkten på ditt 250

Visst är det :), alltid gött med damm

Skrivet av Goo5e:

Du måste vara bror till ReDoZz?

nu ska du vara tyst hahah :P, hur kom du på det ??

Skrivet av ASUSG15:

Du kan inte köra 250 kortet högst upp?

jo men där ska mina 9800gtx+OC sitta :), men då får inte ett 9800gtx+OC plats längst ner det är därför jag vill ha just det gts250 kortet vilket jag säkerligen kommer få ifrån brodern

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

nu ska du vara tyst hahah :P, hur kom du på det ??

Ganska lätt Han har precis lagt upp ett galleri på sin datorhörna med exakt samma saker som bilderna här 8på din brors dator). Sen har han lagt ut ett 295 som han precis fått hem, och du säger att han väntar på sitt 295, och därför lånade ditt 9800 Applåd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Ganska lätt Han har precis lagt upp ett galleri på sin datorhörna med exakt samma saker som bilderna här 8på din brors dator). Sen har han lagt ut ett 295 som han precis fått hem, och du säger att han väntar på sitt 295, och därför lånade ditt 9800 Applåd?

*Massa applåder*!! Haha där ser man någon som har följt mina projekt ganska bra :D, gillas !

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

*Massa applåder*!! Haha där ser man någon som har följt mina projekt ganska bra :D, gillas !

Haha. Jag älskar ditt projekt Det är riktigt detaljerat, och du tar bilder och uppdaterar minst en gång i veckan Klart som fan jag gillar det? Okej att det inte är det snyggaste bygget man sett osv, men vafan? Vem bryr sig? Det är ju välplanerat Dessutom, detta är ett hemma bygge antar jag? Inte gjort för att ställas ut osv, och inte med extrema maskiner?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Haha. Jag älskar ditt projekt Det är riktigt detaljerat, och du tar bilder och uppdaterar minst en gång i veckan Klart som fan jag gillar det? Okej att det inte är det snyggaste bygget man sett osv, men vafan? Vem bryr sig? Det är ju välplanerat Dessutom, detta är ett hemma bygge antar jag? Inte gjort för att ställas ut osv, och inte med extrema maskiner?

Waaaah man tackar :D, jo visst, har jag tid över så uppdaterar jag gärna...why not liksom...skadar inte precis :P, Gött :D, Inte snyggaste bygget :(???? kanske inte än ;), det kommer mera mods haha :D, sleeve från mdpc-x och hela köret !, jovars är det :D, jag vet inte var jag skulle ställa ut det ??? jag hade gärna gjort det

OCH JUSTE TILL ALLIHOPA, Armor Jr. Del 4 ÄR PÅ GÅNG!!, mer av armor kommer :D!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

Waaaah man tackar :D, jo visst, har jag tid över så uppdaterar jag gärna...why not liksom...skadar inte precis :P, Gött :D, Inte snyggaste bygget :(???? kanske inte än ;), det kommer mera mods haha :D, sleeve från mdpc-x och hela köret !, jovars är det :D, jag vet inte var jag skulle ställa ut det ??? jag hade gärna gjort det

OCH JUSTE TILL ALLIHOPA, Armor Jr. Del 4 ÄR PÅ GÅNG!!, mer av armor kommer :D!

Ja, det kommer bli sjukt mycket snyggare med sleeve osv Plus att det är inte det mes avanserade bygget. Och jag misstänker dessutom starkt att du köpt dina grafikkort från Tommie_l här på Sweclockers Right? Right? (snälla säg jag har rätt xD)

Permalänk

Riktigt fint hörru, jag beställde hem mer sleeve så jag tror jag får röd sleeve över sen

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Ja, det kommer bli sjukt mycket snyggare med sleeve osv Plus att det är inte det mes avanserade bygget. Och jag misstänker dessutom starkt att du köpt dina grafikkort från Tommie_l här på Sweclockers Right? Right? (snälla säg jag har rätt xD)

MAn får väl hoppas det ;), Japp det har jag gjort :), du har rätt

Skrivet av Antiblaxx:

Riktigt fint hörru, jag beställde hem mer sleeve så jag tror jag får röd sleeve över sen

Tack tack :), gött gött !

Permalänk

Var beställde du färg? Eller köpte du i Järnhandeln?

Permalänk
Medlem
Skrivet av D00naRn:

Var beställde du färg? Eller köpte du i Järnhandeln?

blandade lacken i våran egen verkstad, vi har en lackhylla med alla tänkbara lackkomponenter, man kan även specialbeställa men vi hade komponenter sedan en tidigare lack med samma färg

detta är bara en hemsida som jag slängt ihop på 2 timmar

Twins Bil & Plåt

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

blandade lacken i våran egen verkstad, vi har en lackhylla med alla tänkbara lackkomponenter, man kan även specialbeställa men vi hade komponenter sedan en tidigare lack med samma färg

detta är bara en hemsida som jag slängt ihop på 2 timmar

Twins Bil & Plåt

Okej Ska lacka mitt chassi, har du tips på nån bra internetbutik där man kan köpa bra färg med många utval?

Permalänk

fan va bra det blev kommer ihåg när jag såg dethär första gången och såg någon ide om 9500gt sli eller om det var 3-way och jag tänkte bara va i.... men det kom ju ut asbra! detaljerat och proffsigt gjort är inget fan av armor serien men ditt chassi blev riktigt bra.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av D00naRn:

Okej Ska lacka mitt chassi, har du tips på nån bra internetbutik där man kan köpa bra färg med många utval?

njaah har inte det, du kan ju komma och fixa lack hos oss :), vi har tusentals lacker att välja mellan

Skrivet av ManBearPig:

fan va bra det blev kommer ihåg när jag såg dethär första gången och såg någon ide om 9500gt sli eller om det var 3-way och jag tänkte bara va i.... men det kom ju ut asbra! detaljerat och proffsigt gjort är inget fan av armor serien men ditt chassi blev riktigt bra.

heheh gött åhh höra :), haha ahh fyfan, jag hade ett på g men va fan dem duger bara bra till filmvisning :P, bra o ha till htpc iaf :), kul att du tycker det...det kommer en till del utav projektet

Permalänk
Medlem

Sista uppdaten för denna delen :), ny kommer ut snart

Permalänk
Medlem

Nice bilder det blev nu När ska du fixa skruvarna då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Nice bilder det blev nu När ska du fixa skruvarna då?

hehe ja då, det kommer upp ett galleri på min moddade deathadder, min deathadder är sinnessjuk !, inväntar en touchscreen till min lycosa så jag kan börja modda på den oxo !

Permalänk
Medlem

Roligt bygge! Dock tror jag att du gör dig själv en björntjänst med minneskylaren. Bort med den

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Avstängd

När jag kollade ditt galleri så fick jag bilden i huvudet av en galen vetenskapsman som försöker och försöker tills hans skapelse är klar.

Men ser bra ut. Låter en del?

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Roligt bygge! Dock tror jag att du gör dig själv en björntjänst med minneskylaren. Bort med den

Tack :), fortsätter ännu, håller på med lite uppfräschningar just nu ;D, kolla gärna den nya "delarna" utav project Armor jr som finns i mitt galleri, Njaah det skulle jag inte tro, jag kör dem i 2000mhz och fläkten är väldigt nödvändig

Skrivet av lakej:

När jag kollade ditt galleri så fick jag bilden i huvudet av en galen vetenskapsman som försöker och försöker tills hans skapelse är klar.

Men ser bra ut. Låter en del?

Hahaha låter som rolig bild :P, som jag sa ovan... kolla gärna den nya "delarna" utav project Armor jr

Glöm inte att Titta in mitt nugående Projekt:
Project Chocolate Temptation
Släng gärna en kommentar och glöm inte att bevaka !

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt var fick du tag på snabbfästerna till pci uttagen, och var köpte du kantlisten?

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD3 | AMD FX-8120 X8 3.1GHz | Corsair 8GB VENGEANCE LP
Asus Radeon 6970 2048MB DirectCU II | Corsair AX 850W 80+ Gold Modular
>>>Boomlings, iOS spel!<<<

Permalänk
Medlem

Kantlist

Hej vart får man tag på en sån kantlist?