EKL lanserar Alpenföhn Himalaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Stör det dig tillräckligt för att du ska kommentera på contras vägar?

Alla har sin egen smak, vissa använder sin hjärna är det så svårt?

Jag har inte kommenterat å hans vägnar, utan enbart påpekat det helt klart uppenbara faktumet vad han anser om fläktens färg samt att jag inte vet vad han tycker om i övrigt. Hur du får det till att jag kommenterar å hans vägnar begriper jag inte. Sen är det ju helt uppenbart att du inte kan framföra dina åsikter utan att bli irriterad eller skriva saker som "vissa använder sin hjärna". Vad ska det betyda egentligen? Kan du inte föra en konversation utan att bli rabiat eller vad är det frågan om?

För övrigt anser jag att fläktens utformning ser helt klart intressant ut. Undrar om den gör någon skillnad prestandamässigt.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Jag har inte kommenterat å hans vägnar, utan enbart påpekat det helt klart uppenbara faktumet vad han anser om fläktens färg samt att jag inte vet vad han tycker om i övrigt. Hur du får det till att jag kommenterar å hans vägnar begriper jag inte. Sen är det ju helt uppenbart att du inte kan framföra dina åsikter utan att bli irriterad eller skriva saker som "vissa använder sin hjärna". Vad ska det betyda egentligen? Kan du inte föra en konversation utan att bli rabiat eller vad är det frågan om?

Får ursäkta att du inte uppfattade min kommentar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

Jag tyckte det var riktigt nice Undrar om dem säljs löst?

Yes det gör dem

AlpenFöhn

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av quattro-2.6:

Någon B-tillverkare, aldrig hört något om dom... Fast inte många idag som vet vad TaiSol var för något.

taisol copper core... det var tider det

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem

Har själv en Alpenföhn Föhn140 Wing Boost chassifläkt i mitt system, riktigt bra.

http://www.xn--alpenfhn-s4a.de/index.php?option=com_content&v...

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tempel:

Alperna i Himalaya... jaha

Det är väl inte det värsta. Undrar hur de tänkte när de fick för sig att Alpenföhn var ett bra namn på en kylare. http://en.wikipedia.org/wiki/Foehn_wind

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.