Alternativ till Spotify på iOS?

Permalänk
Medlem

Alternativ till Spotify på iOS?

Hej

börjar bli rejält trött på hur dålig spotifyklienten till iphone är och att de är så långsamma på att förbättra den, samt att det saknas en ipadversion.

Så....
finns det några liknande alternativ som är tillgängliga i sverige och har bättre klienter?

alternativet är att jag börjar pirata igen och jag vill helst slippa krånglet, men just nu är det krångligare att använda spotify pga hur (dåligt) den hanterar spellistor. Att behöva vänta upp till fem minuter innan jag kan spela musik från mina senaste spellistor är inte kul.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem

när de är tillräckligt smarta att erbjuda information på engelska så kanske jag tänker på den tjänsten....
bara informationssidan som finns på engelska, resten är på norsk

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

ska vara 100% lagligt och fungera på en icke jailbreakad svensk iphone