Wasted Penguinz - Sveriges nya stolthet i musikform (hardstyle)

Permalänk
Medlem

Wasted Penguinz - Sveriges nya stolthet i musikform (hardstyle)

Nu tycker jag det verkligen var dags att skapa en sånhär tråd.

Det hela började sent 2006 när Pontuz och Jon tog kontakt med varandra från att tidigare ha haft kontakt via internet endast. De var t.o.m rivaler tillförst och tävlade i vem som var den bästa producenten. Pontuz hade redan producerat en del hardstyle medan Jon var mera intresserad utav dance inspirerad musik. De tyckte småningom att dance och liknande var för tråkigt och att hardstyle passade mera deras stil. Deras första officiella release var We Live for the Day EP som hade 3 olika tracks, sedan dess har de bara klivit högre och högre upp på stegen inom hardstyle scenen och idag hör de till Scantraxx recordz release labeln som kan vara stolta över Wasted Penguinz med sin nyaste release 15:e Augusti med tracksen Melancholia och Far From Reality som förtillfället är #1 och #3 på www.hardstyle.com top100 downloads där störst i världen hardstyle artister också finns med!

Så ifall ni gillar deras musik ladda ner speciellt deras nya tracks Melancholia och Far From Reality från www.hardstyle.com för att supporta dem! Går även att donera här http://www.wastedpenguinz.com/donate.htm STÖD SVENSK HARDSTYLE!!

Rösta även mycket gärna på Wasted Penguinz i djmag top DJ vote här! https://apps.facebook.com/topdjvote/djvote

Följ med Wasted Penguinz bl.a. på

facebook: http://www.facebook.com/WastedPenguinz
Twitter: http://twitter.com/#!/wastedpenguinz
Hemsida: http://wastedpenguinz.com/
Youtube: http://www.youtube.com/penguinzmedia
Hardstyle: http://www.hardstyle.com/wasted-penguinz/

Så några previews på deras musik:

De har en väldigt egen stil som har stor fokus också på melodier, andra artister nosar litegrann på samma stil bl.a. The Pitcher, Max Enforcer, Noisecontrollers, Bioweapon, Frontliner m.fl. men Wasted Penguinz tar ett extra steg liksom.

Till sist vill jag även dela med mig lite av hittills icke släpta tracks (för de är så grymt bra!)

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk

WP är så j*vla awsome!!! Bra initiativ av dig RPGWiZaRD!! Jag stöder redan Jon och Pontuz på alla sätt jag kan hoppas att dem kommer mycket längre i hardstylebranschen än var dem är idag!

Och lägg gärna upp crea diem som även den är riktigt bra! http://www.youtube.com/watch?v=OvESwzfbuPc

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem

Självklart supportar man dem, synd att det tycks va såpass lite folk t.o.m i Sverige som känner till dom. Jag är från Finland men är typ så stor fan av dem så det går inte att beskriva. Deras musik är så fantastisk och klart bästa av alla hardstyle artister, typ jag gillar alla deras tracks. Har aldrig hört en enda artist förut i vilken genre som helst som jag skulle kunna säga samma sak om.

Så nu satt jag till Crea Diem också, tyckte det var så många tracks där redan men du har rätt att det går inte riktigt att lämna bort den heller precis.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk

Kan inte annat än att hålla med dig.

Alla jag känner som lyssnar på hardstyle, säger jämt headhunterz, zatox, noisecontrollers. Visst, dem är bra, men jag tycker att dem verkligen inte kan mäta sig med Wasted Penguinz

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dima.g:

Kan inte annat än att hålla med dig.

Alla jag känner som lyssnar på hardstyle, säger jämt headhunterz, zatox, noisecontrollers. Visst, dem är bra, men jag tycker att dem verkligen inte kan mäta sig med Wasted Penguinz

Exakt. Förrän jag upptäckte WP (vilket var faktiskt kanske så sent som ett år sen) gillade jag också artister som t.ex. Noisecontrollers, Bioweapon, Zatox, The Pitcher, Frontliner, Headhunterz, Max Enforcer, Butterfly Effectz, Beat Providers, Wildstylez, Arkaine osv men idag lyssnar jag typ nästan endast till Wasted Penguinz, endast få tracks av andra som jag verkligen anser att va bra duger men Wasted Penguinz har höjt standarden så högt för mig nu så det är nästan omöjligt att lyssna till "normal" hardstyle nuförtiden, det finns liksom "normal" hardstyle och det finns Wasted Penguinz som är en nivå högre. Typ som klassisk musik jämfört med pop, det krävs 'finare' smak för att gilla WP, de är så mycket mera kreativa och musikaliska och konsten att förmedla känslor till sin musik är något jag inte upplevt i någon annan genre eller artist.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Jag gillar det! Tack!

Är verkligen ingen musikexpert så jag har alltid trott att det har varit dance som jag gillar. Men allt som oftast när jag försöker hitta ny musik så känns den för "mesig" för min smak. Det här verkar vara mer i mina banor. Hardstyle alltså.

Har bara lyssnat ett par minuter nu, men vilka är WPs bästa låtar enligt er?

Och varför finns det inte mer på spotify?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Bäst låtar.... svårt att säga då alla är så bra för mig men de flesta av de bästa är de som inte ännu är släppta enligt mig iaf. Typ såhär ser top10 ut för mig:

1. Stay Alive (inte släppt)
2. Melancholia
3. Freedom is Me (inte släppt)
4. Whitin (inte släppt)
5. Circle of Life (inte släppt)
6. Extension (inte släppt)
7. Far From Reality
8. Follow Your Dreamz
9. Anxiety
10. Play the Game / Resistance / I'm Free (svårt att säga)

Enligt vissa hardstyle fantaster så kan WPs stil va t.o.m. en aning "mesig" för det finns många olika sorters stilar, de som inte gillar WP är dem som gillar speciellt tidig hardstyle före 2007 lr så, idag kallas det nästan för "rawstyle" eftersom det är mestadels stark men enformiga och loopande basskicks och lite oljud ihopblandat men knappt några melodier alls samt inga vokaler osv. Wasted Penguinz däremot är tvärtom, mera betoning på melodier och vokaler och mindre enformiga basskick loopande. Det råder ganska oäniga åsikter om vad som anses om "hardstyle". Deras bass kick toner när de väl är igång är däremot helt okej på de flesta tracks, på vissa som Crea Diem och t.ex. Far From Reality tycker vissa personer de kunnat vara aningen kraftigare. Men generellt sett så är Wasted Penguinz kännt som den hardstyle artist med de bästa melodierna vilket jag tycker man borde va tondöv för att inte höra.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Å herregud sånt här tyckte jag var tufft när jag var 15.

Vilken nostalgi!

Permalänk
Medlem

Själv har jag lyssnat till mycket trance/dance och sånt tidigare men nu tycker jag sånt inte "räcker till" liksom. Det är nån känsla som inte går att beskriva när man sätter på lite musik av Wasted Penguinz speciellt när melodin och basen kommer igång (kallas för klimax när sången kommer till sin huvuddel med basen och melodin på samma gång). Jag måste röra mig med musiken, går inte att sitta still liksom. Det är en genre som kräver tillräckligt med bas för att man ska få allt ut av det dock med en ordentlig sub osv och använder man lurar måste det vara slutna med mycket bas i enligt mig iaf.

Jag lyssnar/har lyssnat till väldigt bred musik genre, pop, dance, trance och alla dessa subkategorier och liknande stilar såsom breakbeat, vocal trance, melody trance, uplifting trance osv. Rock och lite metall. Ballader. Få rap låtar faktiskt också. Chiptunes och så lite orkestra eller klassiskt (spelmusik mestadels och kanske några film också). Lite japanskt oxå, jpop, trance och speciellt det nya fenomenet "vocaloid". Men förtillfället får jag den bästa "känslan" till att lyssna till just WP.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Skrivet av RPGWiZaRD:

Exakt. Förrän jag upptäckte WP (vilket var faktiskt kanske så sent som ett år sen) gillade jag också artister som t.ex. Noisecontrollers, Bioweapon, Zatox, The Pitcher, Frontliner, Headhunterz, Max Enforcer, Butterfly Effectz, Beat Providers, Wildstylez, Arkaine osv men idag lyssnar jag typ nästan endast till Wasted Penguinz, endast få tracks av andra som jag verkligen anser att va bra duger men Wasted Penguinz har höjt standarden så högt för mig nu så det är nästan omöjligt att lyssna till "normal" hardstyle nuförtiden, det finns liksom "normal" hardstyle och det finns Wasted Penguinz som är en nivå högre. Typ som klassisk musik jämfört med pop, det krävs 'finare' smak för att gilla WP, de är så mycket mera kreativa och musikaliska och konsten att förmedla känslor till sin musik är något jag inte upplevt i någon annan genre eller artist.

word

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem
Skrivet av hollywoodstar:

Roligt när man som person som BÖRJADE gilla hardstyle kring 2007 läser detta ser man det bara som positiv utveckling. xD FAIL @ rawstyle/oldstyle fans.

Smaken är som baken, delad. Det hade inte behövt bli såhär och båda stilarna kunde ha existerat sida vid sida men tycks va som att de som gillade den äldre hardstylen så kunde inte acceptera förändringen och gick vidare till andra genres såsom t.ex. hardcore som förblivit ganska likadann genom åren. Alternativt borde man ha börjat sub-kategorisera hardstyle. För mig spelar det ju ingen roll vad man kallar det för, jag bara vill få maximal njutning för den musik jag gillar, sen vad det heter ger jag ¤#&¤ i.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Så nu är deras senaste släppta låtar #1 och #2 på listan på hardstyle.com top100 downloads http://www.hardstyle.com/#!/top100/

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Tänkte bara uppdatera tråden litegrann i och med att deras previews på Stay Alive och Circle of Life finns ju ute nu som släpps den 26e September:

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk

HIHI, tänkte själv lägga upp idag men du han före

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dima.g:

HIHI, tänkte själv lägga upp idag men du han före

Smarta hjärnor tänker lika lr vad man brukar säga. Samt kan nämnas att 24:e September är det dags för NRJ Experience 2011 och där spelar bl.a. Wasted Penguinz och Wildstylez i Baltiska Hallen i Malmö. Synd att man bor så långt borta, annars hade jag definitivt gått. Hoppas iaf att nån försöker spela in med en något sånär bra kamera Freedom is Me, Extension och Whitin ifall de låtarna skulle spelas då de inte har släppts ännu.

EDIT: Melancholia 3ahttp://www.dance-tunes.com/ !

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Wasted Penguinz - Melancholia rankad etta på http://www.dance-tunes.com/ !! Nu talar vi inte endast om en lista över hardstyle men oxå trance, techno, dance, hardcore, hardtrance osv.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Mysig musik detta. Gillar blandningen av mycket melodi och mycket bas. Det här skulle jag nog ha i lurarna när jag är ute och trampar på cykeln.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

Vad kul att du tycker om dem! Förresten, var det nån som var på NRJ Experience i Malmö och kanske har lust att berätta hur det va att se dem live?

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem

Köp deras nya låtar här! http://www.hardstyle.com/album/wasted-penguinz-scantraxx-061/...

(bry er inte om att det säger 192 kbps, finns alltid att välja mellan 192, 320 kbps samt wav)

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Jag har lyssnat på dem ett tag, men jag hade ingen aning om att de var svenska.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av RPGWiZaRD:

Roligt när man som person som BÖRJADE gilla hardstyle kring 2007 läser detta ser man det bara som positiv utveckling. xD FAIL @ rawstyle/oldstyle fans.

Smaken är som baken, delad. Det hade inte behövt bli såhär och båda stilarna kunde ha existerat sida vid sida men tycks va som att de som gillade den äldre hardstylen så kunde inte acceptera förändringen och gick vidare till andra genres såsom t.ex. hardcore som förblivit ganska likadann genom åren. Alternativt borde man ha börjat sub-kategorisera hardstyle. För mig spelar det ju ingen roll vad man kallar det för, jag bara vill få maximal njutning för den musik jag gillar, sen vad det heter ger jag ¤#&¤ i.

Jag föredrar "Early Hardstyle" och gillar inte riktigt klimaxen i nustyle, men allt är ändå Hardstyle enligt mig.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk

Som sagt bra musik, dock börjar trenden inom hardstyle bli att de ska vara mer "dance" och kommersiellt. Både på gott och ont för oss som varit med ett tag...;)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dima.g:

Vad kul att du tycker om dem! Förresten, var det nån som var på NRJ Experience i Malmö och kanske har lust att berätta hur det va att se dem live?

Jag var inte på NRJ Experience. Men jag har sett dem två gånger tidigare live. En gång på S.W.A.T i Danmark och en gång på Dreamhack i Jönköping.
Tyvärr får jag säga att jag är lite smått besviken. Dem gör grym musik och var ju inte dåliga live. Men jag tyckte inte att de var så bra heller. Dem var ganska tråkiga på scen och kände inte att de höll igång. Det är i alla fall vad jag tycker.

Permalänk
Skrivet av Wijkk:

Jag var inte på NRJ Experience. Men jag har sett dem två gånger tidigare live. En gång på S.W.A.T i Danmark och en gång på Dreamhack i Jönköping.
Tyvärr får jag säga att jag är lite smått besviken. Dem gör grym musik och var ju inte dåliga live. Men jag tyckte inte att de var så bra heller. Dem var ganska tråkiga på scen och kände inte att de höll igång. Det är i alla fall vad jag tycker.

Det var lite synd. Jag har alltid trott att dem skulle vara bra live.

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem

La upp detta i den andra Hardstyle tråden tillsammans med två andra gratis releaser. Men det skadar väl inte att skriva det här också.
WP släppte en free release idag!

The Prophet & Brennan Heart - Wake My Worship (Wasted Penguinz Mashup)
http://wtrns.fr/k4-aV4B7T7l3A6

Permalänk
Hedersmedlem

Klart man gillar Wasted Penguinz, de är ju galna.

Gillade dem faktiska såpass mycket att jag köpte denna snygga och bekväma tröja av dem:

Värt det!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Skrivet av Leifson:

Klart man gillar Wasted Penguinz, de är ju galna.

Gillade dem faktiska såpass mycket att jag köpte denna snygga och bekväma tröja av dem:

http://img402.imageshack.us/img402/3761/smallimg0629.jpg

Värt det!

Tummen upp på den!

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk

Jag har laddat upp låten på youtube nu! för dem som inte vill ladda ner den. Tyvärr blev det bara i 480p av någon anledning, trots att jag valde att ladda upp i 1080p

http://www.youtube.com/watch?v=TvUg8dp3Ohw&feature=youtube_gd...

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks