Köpa gamecard-Offgamers

Permalänk
Medlem

Köpa gamecard-Offgamers

Är det säkert att köpa gamecard från offgamers.com ?
Med tanke på att dem är mycket billigare.
Är det säkert?

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk
Medlem

199:- på Cdon så de är i princip lika billiga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av piddepan:

199:- på Cdon så de är i princip lika billiga.

Vill kunna betala med paypal

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk
Medlem

Jag köpte alltid via g2play

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk

Det är sjukt säkert, Använder deras sida, är Silver medlem just nu, vilket sänker priser och lite sådant, du får poäng för varje köp som du sen kan köpa grejer för på hemsidan Så det är en bra sida, har inte haft några som helst problem med dom

Visa signatur

Deadsith: Disc/Holy Priest | Haikeiki: MM/BM Hunter | Garridel: Frost/Arcane mage (Main) | Turák: Resto Druid

Permalänk
Medlem

Ja, och det funkar utmärkt.
Smidigt och relativt billigt.
Har även köpt Vanilla, TBC, WOTLK och Catalysm på hemsidan.

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om Nihaowow.com är tillförlitlig? Nästan halva priset jämfört med cdon.com.

Uppdatering: Jag provade lyckan, laddade ett Paypal-konto med 80:- och testade att köpa ett 30-dagars speltidskort och fick ingen bekräftelse eller något efter köpet så detta är en SCAM-sida. Jag har anmält sidan till IC3 men tänkte att jag skulle varna er här också så att ingen annan får för sig att testa!

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem

känns som halva priset från cdon börjar närma sig drömpriser lite känns inte så säkert

Visa signatur

Mobo: Asus sabertooth Z77 CPU:3770K RAM:Kingston HyperX Genesis 16gb 1600mhz GFX: gigabyte GTX 580 3gb HDD:1xWD green2TB 1xWD black 1TB SSD 1x INTELv2 1x Random Kingston

Permalänk
Medlem

Men offgamers är iaf ett bra val annars har även jag använt mig av dem plus att de har trevligt folk

Visa signatur

Mobo: Asus sabertooth Z77 CPU:3770K RAM:Kingston HyperX Genesis 16gb 1600mhz GFX: gigabyte GTX 580 3gb HDD:1xWD green2TB 1xWD black 1TB SSD 1x INTELv2 1x Random Kingston

Permalänk
Medlem

hej,

vet inte vart jag ska ställa denna fråga men jag tänkte börja spela igen fast jag har inte kvar mitt gamla account. Måste jag köpa alla släppta spel upp till senaste eller räcker det att köpa den nya på blizzard?

Visa signatur

• HP Pavilion DV6-6103eo
• Sony Ericsson Xperia Ray

Permalänk
Medlem

Offgamers är ju grymma på å sälja wow konton och ingame guld till spel bland annat till wow och det är ju inte "lagligt" Hur kommer det sig då att Blizzard låter dom sälja gamecard? Eller kan vem som helst sälja såna?
Dom är dessutom billigast på nätet på guld och konton och garanterat snabbast på att leverera.
Känns som att det är Blizzard själva som extraknäcker på offgamers.