Headmod, ett litet kul projekt för en dag.

Permalänk
Medlem

Headmod, ett litet kul projekt för en dag.

Hejsan,

Tänkte bara visa någon bild på ett litet projekt jag fixat med idag. Som ni kanske förstår av namnet så är det alltså något till huvudet det gäller, -hörlurar.
Från det här:

Till det här:

Vill ni ser lite bilder på resans gång så får ni gärna kika i galleriet.
http://www.sweclockers.com/galleri/8082-headmod

Så vad tycks? Själv är jag ganska nöjd -men det är inte klart helt än.

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Medlem

Grymt mycket snyggare! Men hur är komforten? Ser inte ut att vara speciellt skönt med den stången sådär

Permalänk
Medlem

Jag tycker komforten på ett par hörlurar är viktigare än hur den ser ut.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem
Skrivet av vikham:

Jag tycker komforten på ett par hörlurar är viktigare än hur den ser ut.

Håller med! Hörlurar som klämmer på öronen eller gör så man får ont uppe på huvudet är ett helvete!

Permalänk
Medlem

Tack nikkop Jorå visst är det viktigt med komfort, men jag böjde om metallstaget som går i den vita tuben för att passa mitt huvud vilket gör att trycket mot öronen inte är obehagligt. Dessutom är earpads:en väldigt bekväma i sig. Vikten är låg (och så är jag väll lite tjockskallig hehe) så jag känner knappt av tuben, än så länge i alla fall.

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk

Påverkades ljudet något? Sjysst blev det ju alla fall. Känns ju lite mer normalt att ha dem där på stan en dem vanliga originalet, om inget annat smidigare
btw, jag gillar denna nya trend Bättre en usb minne moddarna!

Permalänk
Medlem

Ljudet påverkas inte så att jag märker det i alla fall, lite svårt att säga eftersom jag inte kan jämföra de bredvid varandra. Men jag är i alla fall lika nöjd med ljudet i dem nu -som tidigare.
Jo de sticker inte ut på samma sätt längre vilket i min mening är en bra sak. Tackar

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD