Söker att grymt lir!

Permalänk
Medlem

Söker att grymt lir!

Hej, väntar på BF3 GW2 Assasins creed revelations och SW:TOR kanske, men vill ha något att spela under tiden.
Spelen jag har:
WoW
Just cause 2
CS 1.6
BFBC2
Jag gillar spel där man ska smyga runt, gillar spel med öppna världar, men liksom dead space osv gillar jag inte alls tror jag. Har spelat Assasins Creed Brotherhood gillade det riktigt mycket men har nu klarat hela spelet. Gillade även Rift kom till level 30 under trail saken. Men tröttnade. Så kort och gott: Spel där man kan smyga runt och bara döda, gillar spel från i förr i tiden som t.ex Assasins creeds årtal. Just det, age of empires liknande spel var pure awesomness som stronghold crusader fast med lite bättre grafik skulle jag vilja ha

Visa signatur

[CPU:Intel Core i7 7700k [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]

Permalänk
Medlem

Provat dragon age serien?

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

Som "Joppes" sa är Dragon Age (1) väldigt bra om du tycker om rollspel med många val som driver storyn framåt. Även Mass Effect serien stämmer in på denna beskrivningen, dock i FPS stil. [Personligen tycker jag dessa tillhör dom bästa spelen någonsin].

Det ibland dom relativt nysläppta spelen som passar bäst in på din beskrivning av att "smyga runt och bara döda" är nog Deus Ex: Human Revolution.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ripsaw:

Som "Joppes" sa är Dragon Age (1) väldigt bra om du tycker om rollspel med många val som driver storyn framåt. Även Mass Effect serien stämmer in på denna beskrivningen, dock i FPS stil. [Personligen tycker jag dessa tillhör dom bästa spelen någonsin].

Det ibland dom relativt nysläppta spelen som passar bäst in på din beskrivning av att "smyga runt och bara döda" är nog Deus Ex: Human Revolution.

Testade Deus Ex: Human Revolution gillade inte det. Dragon age 2 har jag spelat men tröttnade också. Är Dragon age 1 bättre? Mass Effect vet inte kan kolla.

Visa signatur

[CPU:Intel Core i7 7700k [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]

Permalänk
Medlem
Skrivet av cappe:

Testade Deus Ex: Human Revolution gillade inte det. Dragon age 2 har jag spelat men tröttnade också. Är Dragon age 1 bättre? Mass Effect vet inte kan kolla.

Kolla definitvt upp Mass Effect. Det är nummer 2 på min lista över bästa spel någonsin (efter KOTOR).

Dragon Age 1 och 2 går nästan inte att jämföra... Det första spelet är ett mästerverk i dess fulla benämning, medans det är som att dom tog bort allt som gjorde det första spelet bra och gick över till något konsolifierat hack-n-slash utan någon som helst strategi i 2an och samtidigt passade på att göra en ofantligt tråkigare historia.
Dragon Age 2 är första gången jag blivit besviken på ett spel från Bioware... :/