Permalänk
Medlem

Gammalt tangentbord, förslag?

Någon som har ett förslag på vad man kan göra med ett gammalt svart tangentbord?
Hitta nämligen ett här som jag inte har till något!

Visa signatur

"If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

2500k @ 4.6GHz atm | Noctua NH-D14 | Asus MIVE | 8GB G.Skill Ripjaws X @ 1866MHz | 2x Asus HD 6970 DirectCU II @ 920/5500 | Corsair AX850w | Corsair F60 + 1Tb Spinpoint | Corsair 650D | 2x BenQ 22" | Filco Majestouch Ninja Tenkeyless MX Red | Razer Deathadder Respawn, Qpad CT Swec edition | Astro A40 + Mixamp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Riyonah:

Såg rätt kul ut

Visa signatur

"If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat"

Permalänk
Medlem

Ja jag tyckte det med

Visa signatur

2500k @ 4.6GHz atm | Noctua NH-D14 | Asus MIVE | 8GB G.Skill Ripjaws X @ 1866MHz | 2x Asus HD 6970 DirectCU II @ 920/5500 | Corsair AX850w | Corsair F60 + 1Tb Spinpoint | Corsair 650D | 2x BenQ 22" | Filco Majestouch Ninja Tenkeyless MX Red | Razer Deathadder Respawn, Qpad CT Swec edition | Astro A40 + Mixamp

Permalänk
Medlem

Saknar mitt gamla svarta Keytronic, texten på tangenterna nöttes bort aldeles för snabbt, kör numera med ett vitt (läs datorbeige). Inte ett dugg sexigt med ack vad skönt.

Sry. Blev lite nostalgist när jag hörde om ett svart gammalt tangentbord.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 |► Raspberry Pi 3B | Osmc |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Saknar mitt gamla svarta Keytronic, texten på tangenterna nöttes bort aldeles för snabbt, kör numera med ett vitt (läs dator beige). Inte ett dugg sexigt med ack vad skönt.

Tror att du förstod frågan fel ..

Visa signatur

"If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat"

Permalänk

Jag är också sugen, har ett gammalt beige som jag vill göra något snyggt och roligt med. Förslag?

Permalänk

Jag gjorde en plånbok med de inre circuitrin blev cool och tog en massa uppmärksamhet ^^

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Låter som att det kan komma någon rolig ide här, kanske lära sig lacka något. Hmm, jag såg nu att jag har 4st tagentbord jag kan roa mig med.