Hur mycket tid spenderar du med din teknik?

Permalänk
Medlem

Hur mycket tid spenderar du med din teknik?

Håller på skriva ett mindre arbete till en kurs på KTH om hur vi använder teknik som t.ex. mobiler och datorer idag och ska försöka få en bild över hur folk tror de använder liknande produkter om tio år. Har därför sammanställt en kort enkät jag hoppas ni skulle vilja ta er tiden svara på. Alla svar uppskattas grymt mycket!

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFBkdjBG...

//Gustav

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk

Intressant!, har svarat på enkäten

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Du kommer inte få ett särskilt stor spridning på svaren på ett datorforum är min spontana tanke. Men om det är ett mindre arbete kanske inte urvalet är särskilt viktigt.

Permalänk
Hedersmedlem

Varsågod, var faktiskt en av få enkäter där jag lämnade ett extra meddelande förutom frågorna

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mafnus:

Du kommer inte få ett särskilt stor spridning på svaren på ett datorforum är min spontana tanke. Men om det är ett mindre arbete kanske inte urvalet är särskilt viktigt.

Lagt upp den på lite olika ställen så spridning på svaren blir det. Spridning på ålder är en annan femma märker jag dock inte är någon höjdare, får tänka ut något.

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd

Så där ja!:) Nu har jag bidragit till ett rikare studentliv!:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Intressant enkät. Jag använder teknik väldigt mycket (som många andra här) och röstade på 6-10 timmar per dag. Undrar dock varför det inte var intressant att veta användningen av teknik under hela dagen, istället för bara på fritiden?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Intressant enkät. Jag använder teknik väldigt mycket (som många andra här) och röstade på 6-10 timmar per dag. Undrar dock varför det inte var intressant att veta användningen av teknik under hela dagen, istället för bara på fritiden?

På jobbet är många tvingade sitta 8 timmar framför en dator. På fritiden är det ett val man får göra själv. Jag var intresserad över det egna valet använda teknik, inte det "tvingade".

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!