GTA IV REA steam, fråga!

Permalänk

GTA IV REA steam, fråga!

Nu medans dom har rea på steam funderade jag att köpa till en polare men kan man modda gta 4 när det är i steam ?

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem

absolut. lika enkelt som retail

Permalänk
Medlem

Inga problem

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Cirap:

absolut. lika enkelt som retail

Skrivet av bobbe_93:

Inga problem

tackar tackar

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem

Enda spelet jag känner till på steam som inte fungerar att modda speciellt mycket är Oblivion. Om modden vill ändra exe filen på något sett så gillar inte steam det.

Permalänk

jo men då får man en km text att läsa och ändå inte få ett rakt svar, där står det ladda ner det och det och det och det, medans när jag moddar mitt gta som är från cd så är det inte äns i närheten av så mycket shit man behöver.
Tack iallefall

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem
Skrivet av wingman92:

jo men då får man en km text att läsa och ändå inte få ett rakt svar, där står det ladda ner det och det och det och det, medans när jag moddar mitt gta som är från cd så är det inte äns i närheten av så mycket shit man behöver.
Tack iallefall

Alltså, jag läste lite bland länkarna i 2-3 min och svaret verkade vara att det går bra att modda, och att det t.o.m. är en fördel iom att.... (kolla länkarna så får du veta fördelen ).

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om man kan registrera sitt "skivköpta" GTA IV på STEAM fullt ut så att säga?