Permalänk
Medlem

Headset

Hejsan!

Det är såhär att folket i min närvaro börjar tröttna när 500w bas dunkar sent på natten så ett headset är ett måste. Vill ha en mic så jag kan använda det för att snacka över skype osv. Trådlöst hade varit en bonus (givet att ljudet inte blir skit). Jag kommer använda det för att soft-lyssna musik och se film när jag inte kan använda mina vanliga högtalare så dem ska inte vara helt värdelösa.

Jag såg att komplett hade rea på följande: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=435893
Är dem något att hänga i julgranen? Det är något i den stilen jag är beredd att betala. Finns alternativ i samma prisklass som är bättre, säg till :-)!

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

hade dom förut men hade såna problem med att ljudet inte fungerade i spel så gav bort dom och köpte roccat kave 5.1, ångrar mej inte en sekund
kan tillägga att deras supports fix till ljudproblemet var att avinstallera drivrutinerna till lurarna men då försvinner ju hela vitsen med att ha 7.1 lurar då dom endast kommer att köra stereo utan drivrutiner.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Avstängd

Kan någon som har ett par fungerande Logitech av ovanstående modell kliva in och ge ett litet omdöme?

Visa signatur

faplol.com <- ta en titt på mitt projekt!

Permalänk

Jag har inte dessa ovan, har istället ett par G930, men om jag förstått saken rätt även väl dom bara en trådlös variant av G35. Hur som helst, är sjukt nöjd med G930.

Permalänk
Medlem

Jag funderar också på headset, Sibera V2 Grönt vs Razer Charcarias ?
Eller om det finns någon under 1000 kr som funkar till xbox också vore bra, jag vill ha en bra mic och snygg design

Visa signatur

Låda: Fractal Design Arc Mini | Skärm: Benq XL2411T & LG M226 | CPU: Intel® Core i7 2600K - 3.4GHz | Moderkort: MSI Z77 - Socket 1155 Z77 | Grafik: NVIDIA GeForce GTX 670 2GB GDDR5 (965Mhz) | Lagring: Corsair 120GB SSD - GT Force 3, Seagate Barracuda 2TB - 5900RPM | Minne: Corsair Vengeance 16 GB 1600MHz | PSU: Corsair CX 600W V2 80+