Permalänk

se tv på datan utan antenn

Hej är det någon på sweclockers som vet något bra program till datan så man kan se på tv med utan antenn

Permalänk
Medlem
Skrivet av bluewear94:

Hej är det någon på sweclockers som vet något bra program till datan så man kan se på tv med utan antenn

*datorn*
och jag tror de program utöver typ svt play, och sexans mm som skickar ut tv kanaler är olagliga, så är det det du efterfrågar blir nog tråden låst illa kvickt

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk

nej men programs som man kollar på vanlig tv fast på datan som typ 1.2.3 och 4an med mera

Permalänk
Medlem

Här hittar du alla svenska webb och play TV program http://webb-tv.nu/

Visa signatur

janee

Permalänk
Medlem
Skrivet av bluewear94:

nej men programs som man kollar på vanlig tv fast på datan som typ 1.2.3 och 4an med mera

Dator = det du vill kolla på tv på.
Data = information som datorn hanterar.

Snälla, få in det i huvudet.

OnT så kan viaplay nog vara det du söker. Dock kostar det 99 kr/månad. Annars kan du skaffa ett TV-kort till datorn (inte datan) och koppla in whatever source of tv du har i huset.

Visa signatur

Stationär i5 3570k @ 4.5 Corsair AX750W GTX 670 @ + 140 Corsair Vengeance LP 8gb TJ08-E Seagate Barracuda 1tb ASUS Z77-M PRO

Laptop HP ProBook 6360b 13.3"

Permalänk
Skrivet av Cyklar.:

Dator = det du vill kolla på tv på.
Data = information som datorn hanterar.

Data = information. Det kan vara böcker eller talspråk också, så det behöver inte vara datorer som hanterar den

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."

Permalänk
Skrivet av fille3002:

Data = information. Det kan vara böcker eller talspråk också, så det behöver inte vara datorer som hanterar den

Ja tror att ni har fel båda två, Data är en android i Startrek...

Visa signatur

Erfarenhet är mognadens grogrund.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Slickipedia är och har aldrig varit en bra källa! ksn lika gärna vara en misslyckad mediaelev som skrivit de där..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem
Skrivet av fille3002:

Data = information. Det kan vara böcker eller talspråk också, så det behöver inte vara datorer som hanterar den

Visserligen, men varken böcker eller talspråk har med det här att göra. Det vara bara för att "koppla ihop" dator och data siom jag skrev så. Krångligt att förklara, men jag hoppas att du förstår vad jag menar.

Visa signatur

Stationär i5 3570k @ 4.5 Corsair AX750W GTX 670 @ + 140 Corsair Vengeance LP 8gb TJ08-E Seagate Barracuda 1tb ASUS Z77-M PRO

Laptop HP ProBook 6360b 13.3"

Permalänk
Skrivet av Cyklar.:

Visserligen, men varken böcker eller talspråk har med det här att göra. Det vara bara för att "koppla ihop" dator och data siom jag skrev så. Krångligt att förklara, men jag hoppas att du förstår vad jag menar.

Jadå.

Skrivet av loaded1mbimage:

Ja tror att ni har fel båda två, Data är en android i Startrek...

I rest my case.

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av bluewear94:

Hej är det någon på sweclockers som vet något bra program till datan

Oracle http://www.oracle.com/index.html är väldigt stora på databasprogram som kan hantera stora datamängder
Data är information oavsett vilket medium/format som används, för att läsa detta matas din hjärna med en dataström från ögonen.
För att tolka om frågan så skulle jag vilja föreslå valfri webläsare som hanterar flash som ett lämpligt program att använda till webtv, en site som inte nämnt ännu är www.viaplay.se det är ett seriöst och ofta billigare alternativ till kabeltv. Även voddler har ju börjat med en kabeltvliknande tjänst nu.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av fille3002:

Data = information. Det kan vara böcker eller talspråk också, så det behöver inte vara datorer som hanterar den

Behandlad data = information ;).

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Skrivet av Söderbäck:

Behandlad data = information ;).

I rest my already rested case. This is the true shit.

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."