Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Mar 2005

Lösgodis butiker i stockholm.

Är det någon som vet om någon riktigt bra godis butik i stockholms län?
Letar efter ordentligt välsorterat, färskt plockgodis... pratar inte om lokala stenhårda plockgodiset i din ica affär.
Plus om det är på södra sidan.

Behöver en ordentlig godispåse till Skyrim veckan!

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003

Candy company midaommarkransen kanske är något?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Jul 2001

sist jag var där i kransen för ett par år sen så var det ingen höjdare iaf.. om vi tänker på samma butik dvs.

as it was in the beginning so it shall be in the end

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003

Det gör vi antagligen och har aldrig själv varit där men verkar ju vara en renodlad godis butik iaf

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2009

Jag har handlat lösgodis på City gross flera gånger i olika städer i Sverige. De har alltid färskt o gött godis. Speciellt de röda läpparna... mhmmm-.. I alla fall så har det som sagt funkat varje gång och jag kan inte tänka mig att det skulle vara sämre i Stockholm.

Jag är Sweclockers mamma!
"Favorit är min favorit", "Jag tar en klunk... Jag tar nog en till." -Jonas @ kroatien

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm/Tumba
Registrerad
Jan 2003

Godis svampen i Tyresö är najs....

Skickades från m.sweclockers.com

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2005

Vet inte riktigt vad den heter men finns ju en butik som ligger vid karlaplan, bara några tiotals meter ifrån rondellen alltså, västlig riktning. Där är hela butiken uppbyggd i old-fashion, typ det här stuket http://1.bp.blogspot.com/_cqRlJqtZ4VE/Rl7XnDS8G3I/AAAAAAAAD9s...

Där har de lösviktsgodis som nog är roligare än karamellkungen

I globen shopping finns det också en dedikerad godisbutik som jag vill minnas håller ganska hög klass (har dock inte handlat där på 10 år)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Mar 2005
Skrivet av Ljungan11:

Jag har handlat lösgodis på City gross flera gånger i olika städer i Sverige. De har alltid färskt o gött godis. Speciellt de röda läpparna... mhmmm-.. I alla fall så har det som sagt funkat varje gång och jag kan inte tänka mig att det skulle vara sämre i Stockholm.

City gross har jag också tänkt på har för mig dom brukar ha bra godis, och nu när du bekräftar det är det värt å dra dit!

Skrivet av DasBoot_swe:

Godis svampen i Tyresö är najs....

Detta verkar ligga bra till ska undersökas tack!

Skrivet av MooD:

Vet inte riktigt vad den heter men finns ju en butik som ligger vid karlaplan, bara några tiotals meter ifrån rondellen alltså, västlig riktning. Där är hela butiken uppbyggd i old-fashion, typ det här stuket http://1.bp.blogspot.com/_cqRlJqtZ4VE/Rl7XnDS8G3I/AAAAAAAAD9s...

Där har de lösviktsgodis som nog är roligare än karamellkungen

I globen shopping finns det också en dedikerad godisbutik som jag vill minnas håller ganska hög klass (har dock inte handlat där på 10 år)

Tack för båda dessa tips!

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Partille
Registrerad
Jul 2008

Fasen va sugen jag blev på plockgodis nu då. Tack för den!

» AMD Ryzen 5 1500X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 256 Gb M.2 PCIe
Fraktfritt från Inet för Sweclockersmedlemmar
Vänligen citera om du pratar med mig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2005
Skrivet av Bebben:

Fasen va sugen jag blev på plockgodis nu då. Tack för den!

+10

Macbook pro 13" :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Årsta, Stockholm
Registrerad
Jan 2003

Den där 500sorter som ligger i KUngens Kurva bredvid Ica Kvantum?

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.