Hur har ni förhuden när ni använder kondom?

Permalänk
Avstängd

Hur har ni förhuden när ni använder kondom?

Har ni förhuden framme eller tillbakadragen när ni sätter på kondomen? När jag har den tillbakadragen så tycker jag det är förjävligt svårt att sätta på kondomen dels för att den typ pressas in i ballen sen när man rullar ut den så känns det som man kommer slita av strängen. När den väl är på och förhuden åker fram så kommer kondombiten som är på ollonet att hamna mellan ollonet och förhuden vilket jag inte tycker om. Jag brukar sätta på den med förhuden framme men tjejen sa att jag ska ha den tillbakadragen och att hon hatar killar som inte fattar det.
Varför fattar inte jag varför den ska vara tillbakadragen, någon som vill förklara? Om den inte är det så rör sig inte huden på ballen något och det går lätt att sätta på skiten utan att det känns som strängen ska gå av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcdposter1337:

Har ni förhuden framme eller tillbakadragen när ni sätter på kondomen? När jag har den tillbakadragen så tycker jag det är förjävligt svårt att sätta på kondomen dels för att den typ pressas in i ballen sen när man rullar ut den så känns det som man kommer slita av strängen. När den väl är på och förhuden åker fram så kommer kondombiten som är på ollonet att hamna mellan ollonet och förhuden vilket jag inte tycker om. Jag brukar sätta på den med förhuden framme men tjejen sa att jag ska ha den tillbakadragen och att hon hatar killar som inte fattar det.
Varför fattar inte jag varför den ska vara tillbakadragen, någon som vill förklara? Om den inte är det så rör sig inte huden på ballen något och det går lätt att sätta på skiten utan att det känns som strängen ska gå av.

Vad du föredrar bör väl vara upp till dig, lär ju inte göra någon skillnad för tjejen.
Men varför man drar bak förhuden trodde jag alla visste, det är ju för att ollonet är den känsligaste delen på ballen..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SueCia:

Vad du föredrar bör väl vara upp till dig, lär ju inte göra någon skillnad för tjejen.
Men varför man drar bak förhuden trodde jag alla visste, det är ju för att ollonet är den känsligaste delen på ballen..

Okej att det är den känsligaste delen visste jag men trodde det var något annat speciellt eftersom denna tjej sa att hon hatade killar som inte fattar att man ska dra tillbaka förhuden typ som att man var dum i huvudet om man inte gjorde det.

Permalänk
Medlem

Vissa gör en könsoperation och klipper bort förhuden som sitter på ollonet för att ha skönare sex.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Superlight:

Vissa gör en könsoperation och klipper bort förhuden som sitter på ollonet för att ha skönare sex.

Fyller strängen någon funktion? Tycker det enda den gör är att kännas som den ska gå av vid vissa tillfällen...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcdposter1337:

Fyller strängen någon funktion? Tycker det enda den gör är att kännas som den ska gå av vid vissa tillfällen...

Gå till ungdomsmottagningen. Där kan du fråga princip allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Gå till ungdomsmottagningen. Där kan du fråga princip allt.

Och fylla fickorna med kådisar. Damn I miss that time.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Avstängd

Klart vi kan ordna lite bilder åt dig sötnos <3

Känns dock rätt onödigt att gå till ungdomsmottagningen för att fråga vad strängen fyller för funktion :/

Permalänk

Det är fel på din snopp.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Ge fan i att använda kondom då?

Problem solved!

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av flukke:

Ge fan i att använda kondom då?

Problem solved!

Så du tycker att OP ska knoppa av sig? Nope, chuck testa

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Så du tycker att OP ska knoppa av sig? Nope, chuck testa

Kan inte minnas senast jag låg med en tjej som INTE tog p-piller eller liknande. Finns dom ens?
Sen att det suger med kondom gör det inte bättre heller.. Dock finns det alltid en risk för sjukdomar. Men det är fan värt med en Penicillin-kur då och då för att få slippa krånglet.

Nej, men använd kondom om du måste! och dra tillbaka

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem

Dra tillbaka förhuden!

Bara att öva lite så går det nog bättre. Du ska ju inte dra kondomen över kuken, utan rulla den. Det bör inte skapas något tryck på strängen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tweak:

Dra tillbaka förhuden!

Bara att öva lite så går det nog bättre. Du ska ju inte dra kondomen över kuken, utan rulla den. Det bör inte skapas något tryck på strängen.

Att dra på kondomen lär inte funka så bra nej men jag rullar på den eller försöker, det är nästintill omöjligt men förhuden tillbakadragen efter som den trycker in lite i ballen när man kommit över ollonet..
Men kör på med förhuden framme då den rullas på utan problem

Permalänk
Medlem

En risk med icke tillbakadragen förhud är att man trots allt kan lyckas ha sönder kondomen. Men jag antar att det ska krävas ganska mycket otur/slarv för att något sådant ska ske.

Gällande strängen så ska du vara glad så länge du har den.

Btw, du kanske använder för små kondomer och det är därför det inte riktigt vill funka oavsett med eller utan förhud?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Hej Bullen.

Jag är en fjortis på 14.2 år (snart 14.5). Jag har ett problem...

Lägga av nu. Ta bort tråden och låt mig slippa se sånt här på sweclockers för hel**te

Permalänk
Medlem
Skrivet av east_lake:

Hej Bullen.

Jag är en fjortis på 14.2 år (snart 14.5). Jag har ett problem...

Lägga av nu. Ta bort tråden och låt mig slippa se sånt här på sweclockers för hel**te

Heter det inte övriga ämnen? Om sånt här stör dig så bör du kanske hålla dig ifrån ÖÄ?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alakai:

En risk med icke tillbakadragen förhud är att man trots allt kan lyckas ha sönder kondomen. Men jag antar att det ska krävas ganska mycket otur/slarv för att något sådant ska ske.

Gällande strängen så ska du vara glad så länge du har den.

Btw, du kanske använder för små kondomer och det är därför det inte riktigt vill funka oavsett med eller utan förhud?

Kan nog vara så köpte 2 paket profil magic när det var kampanj och dom är jävliga att få på.
Hade några no name kondomer innan som fungerade betydligt bättre att rulla på så kanske är kondomerna det är fel på och inte mig? :S

Permalänk
Avstängd
Skrivet av east_lake:

Hej Bullen.

Jag är en fjortis på 14.2 år (snart 14.5). Jag har ett problem...

Lägga av nu. Ta bort tråden och låt mig slippa se sånt här på sweclockers för hel**te

Precis som SueCia sa så är detta ÖÄ där man får posta om det mesta inom vissa gränser.
Är även mellan 20-25 inte 14,2 som du uppenbarligen är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcdposter1337:

Kan nog vara så köpte 2 paket profil magic när det var kampanj och dom är jävliga att få på.
Hade några no name kondomer innan som fungerade betydligt bättre att rulla på så kanske är kondomerna det är fel på och inte mig? :S

Ingen fara, det är fortfarande fel på dig

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lcdposter1337:

Kan nog vara så köpte 2 paket profil magic när det var kampanj och dom är jävliga att få på.
Hade några no name kondomer innan som fungerade betydligt bättre att rulla på så kanske är kondomerna det är fel på och inte mig? :S

Dock var no name kondomerna när jag var 15 år och då hade man även en lite mindre grej så kanske inte är det som är problemet..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av P-NILZ:

Ingen fara, det är fortfarande fel på dig

Haha okej det kan vara bra att veta

Permalänk
Skrivet av Lcdposter1337:

Precis som SueCia sa så är detta ÖÄ där man får posta om det mesta inom vissa gränser.
Är även mellan 20-25 inte 14,2 som du uppenbarligen är.

Jasså det får man. hmm. Känns precis som det finns andra forum att hålla på att diskutera sånt här. Stör mig bara på att se rubriken i forumet. Men men, vissa är ju som bekant födda till störbarn utan uppfattning om vad som är kosher.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av east_lake:

Jasså det får man. hmm. Känns precis som det finns andra forum att hålla på att diskutera sånt här. Stör mig bara på att se rubriken i forumet. Men men, vissa är ju som bekant födda till störbarn utan uppfattning om vad som är kosher.

Finns andra forum ja men jag har ingen större lust att skapa ett konto på jesper.nu och fråga..
Ska ändra rubriken så du slipper störa dig på den då du är för fin för att läsa såna hemska ord.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av east_lake:

Jasså det får man. hmm. Känns precis som det finns andra forum att hålla på att diskutera sånt här. Stör mig bara på att se rubriken i forumet. Men men, vissa är ju som bekant födda till störbarn utan uppfattning om vad som är kosher.

Jag kan inte ändra rubriken du får be en moderator göra det så slipper du den hemska rubriken.

Permalänk
Medlem

Köp större kondom om dom du använder nu är försmå. Sen fattar jag inte vad du menar med att pressa in den?!? Du rullar väl inte upp kondomen och försöker sätta på den sen?

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av east_lake:

Jasså det får man. hmm. Känns precis som det finns andra forum att hålla på att diskutera sånt här. Stör mig bara på att se rubriken i forumet. Men men, vissa är ju som bekant födda till störbarn utan uppfattning om vad som är kosher.

Övriga ämnen är väl ett lämpligt forum att hålla diskussioner om övriga ämnen i eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcdposter1337:

Kan nog vara så köpte 2 paket profil magic när det var kampanj och dom är jävliga att få på.
Hade några no name kondomer innan som fungerade betydligt bättre att rulla på så kanske är kondomerna det är fel på och inte mig? :S

Meh.

"Profil", .. ok? Vill du hellre att de heter "sitter trångt", så att det blir lättare?

Sen; ok att du får vara lite finmotorisk med en kådis, men asså, så enorm balle kan du ju inte ha om du
ens överväger att ha förhuden uppdragen inut kondomen .. också? Gör om .. gör rätt. (Förhud av.)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tomas_88:

Köp större kondom om dom du använder nu är försmå. Sen fattar jag inte vad du menar med att pressa in den?!? Du rullar väl inte upp kondomen och försöker sätta på den sen?

Ska man inte rulla upp den först? ;O
Menar att kondomen pressas in i ballen där den är upprullad i en ring därför är det riktigt svårt efter att den kommit över kanten.