Permalänk
Medlem

Billigt Grafik kort

Söker ett billigt grafik kort (minst 1000mb) med crossfire. uppskattar linkar

Permalänk
Medlem

Om ett kort är billigt eller inte är relaterat till dess prestanda, ett billigt kort kan kosta 200 kr eller 4000kr. Vad är det för prestanda du vill åt och vad är din budget?

Permalänk
Medlem

Min budget är ca. 600kr (max). Grafik kortet ska till en skor dator som ska kunna maxa wow

Permalänk
Medlem

Skulle satsat på ett Radeon HD6670 även om det spräcker din budget lite. Då slipper du oroa dig för om det passar med sladdar etc. till din skoldator också. Wow kommer funka bra men maxa vet jag inte. Använd inte 600kr budget och "maxa" i samma mening på Sweclockers

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Avstängd

Skulle satsat på ett Hd 6990 (6000), billigt o bra , gött

Permalänk
Medlem
Skrivet av fridh96:

Söker ett billigt grafik kort (minst 1000mb) med crossfire. uppskattar linkar

priset gäller på en ny eller begagnad? hd4890skulle lätt maxa det du vill och kostar runt 500kr beg

Permalänk
Medlem
Skrivet av fridh96:

Min budget är ca. 600kr (max). Grafik kortet ska till en skor dator som ska kunna maxa wow

vad är det för komponenter i skoldatorn det är mycket som spelar roll i den också vet du väl det kan inte vara en core 2 duo 1.86 ghz och 2 gb interminne direkt då kan du glömma och maxa ur wow med shadows antialias osv

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb