Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Två 570s av Borz här på forumet.

http://i.imgur.com/D77qC.jpg

Var har du SLI-bryggan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreagone:

Var har du SLI-bryggan?

Fotade innan den åkte på

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem

Några centiliter Samuel Adams Utopias

När det finns tillfälle passar man på. Lika underbar som förra gången.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pellefan:

Ingen erfarenhet alls. Har du läst knivtråden på Flashback? Där finns många med bra erfarenheter. Det var från den tråden jag blev intresserad av just Hattori HD-8 men den var slut hos JCK för tillfället och köpsugen som man är så orkar man aldrig vänta på grejer!

Planerar du något inköp därifrån?

Ja brukar kika in där med jämna mellanrum. Är också väldigt intresserad av Hattori, är lite inne på en HD-5 och en HD-1. Haha nä precis, helst ska ju grejerna komma igår

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Tillbringat en eftermiddag på IKEA. Fick med mig hel lite ljus. Så nu ska det väl räcka någon vecka, eller så.
Man kan aldrig få förmycket utav ljus. Kom ihåg det.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

http://img696.imageshack.us/img696/7307/ljusikea.jpg

Tillbringat en eftermiddag på IKEA. Fick med mig hel lite ljus. Så nu ska det väl räcka någon vecka, eller så.
Man kan aldrig få förmycket utav ljus. Kom ihåg det.

liknar den uppsättnig som inhandlas titt som tätt där :S
dock är det ca 4 pack med värmeljus osv.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

http://img696.imageshack.us/img696/7307/ljusikea.jpg

Tillbringat en eftermiddag på IKEA. Fick med mig hel lite ljus. Så nu ska det väl räcka någon vecka, eller så.
Man kan aldrig få förmycket utav ljus. Kom ihåg det.

Vart är pulversläckarna då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

liknar den uppsättnig som inhandlas titt som tätt där :S
dock är det ca 4 pack med värmeljus osv.

Ja, man lär passa på när man ändå är där.

turbi: Så farligt är det inte. Tar man det lilla lugna så är det inga problem.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Ja, man lär passa på när man ändå är där.

turbi: Så farligt är det inte. Tar man det lilla lugna så är det inga problem.

Gick en 2 dagars brandutbildning precis och då insåg man hur effektiv en stor pulversläckare faktiskt är med rätt teknik och att alla borde ha minst en hemma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Gick en 2 dagars brandutbildning precis och då insåg man hur effektiv en stor pulversläckare faktiskt är med rätt teknik och att alla borde ha minst en hemma.

Igentligen så ska man väl ha en pulversläckare stående hemma här. Ifall att något skulle hända. Även om det inte har med ljus att göra så vet man ju aldrig när den kan komma till användning. Dom kostar ju inte speciellt mycket. Sen tror jag tom att man kan få en billigare hemförsäkring om man införskaffar en. Tror jag läste eller hörde något om det.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Köpte lite motivation att spela igenom Twilight Princess:

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nmc:

Gick en 2 dagars brandutbildning precis och då insåg man hur effektiv en stor pulversläckare faktiskt är med rätt teknik och att alla borde ha minst en hemma.

Jävligt bra med pulver om man vill slänga sitt hem efteråt. Eftersom du får sanera hela hemmet inkl inuti tvn och allt som har springor. Men det kanske dom aldrig sa på brandutbildningen? Lära hantera sig skum är bättre enligt mig. Sen slipper du slänga allt som låg i andra rummet också.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kode:

Köpte lite motivation att spela igenom Twilight Princess:
http://www.lysator.liu.se/~busk/motivation.jpg

Vad kostade det?

Permalänk
Medlem

Canon EOS 550D. Lycka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Vad kostade det?

En tusenlapp. Elgiganten tror jag sålde för 800, men det verkar inte som om de hade något direkt väl tilltaget lager, så det var slutsålt här i Linköping redan.

Nytt senaste inköp, öronutrustad behållare för varma drycker:

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kode:

En tusenlapp. Elgiganten tror jag sålde för 800, men det verkar inte som om de hade något direkt väl tilltaget lager, så det var slutsålt här i Linköping redan.

Nytt senaste inköp, öronutrustad behållare för varma drycker:
http://www.lysator.liu.se/~busk/ibm.jpg

Okej
Fick man med en sån kontroll som på förpackningen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Okej
Fick man med en sån kontroll som på förpackningen?

Ja, precis, det är för den medföljande kontrollen jag köpte limited istället för vanliga versionen som kostar runt 400. Hade ingen motion plus-kontroller, så hade behövt en sådan ändå.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kode:

Ja, precis, det är för den medföljande kontrollen jag köpte limited istället för vanliga versionen som kostar runt 400. Hade ingen motion plus-kontroller, så hade behövt en sådan ändå.

Nice!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

The fuck is this?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk

5.11 Taclite 6"
Sköna skor, verkar vara värda pengarna.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Skrivet av TroNi:

The fuck is this?

Det är vad du tror det är.. Just sayin'

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allstaar:

Jävligt bra med pulver om man vill slänga sitt hem efteråt. Eftersom du får sanera hela hemmet inkl inuti tvn och allt som har springor. Men det kanske dom aldrig sa på brandutbildningen? Lära hantera sig skum är bättre enligt mig. Sen slipper du slänga allt som låg i andra rummet också.

2 släckare är nog rätt vettigt att ha hemma, en kolsyra eller skum, samt en 12kg pulver om den första inte räcker, bättre att sanera än att bli av med allt..

Permalänk
Avstängd

Liten uppgradering då 2st Asus P8P67-Deluxe kort bara dött.. trött på både Inet´s RMA hantering och på Asus bristande kvalité på P8P67 korten.. Passade även på att köpa nya minnen samt fläkt till dem..

Och idag hämtas denna goding hem (Amstaff tik -perfekt sambo till min 2årige rottis hane)

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk
Medlem

Dominatorkylare på Vengeance?

Visa signatur

Corsair 700D | i5 2500K | EK-KIT H3O Supreme HF 360 | Asus Maximus IV Extreme | Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Gainward GTX 570 Phantom | Corsair AX 850W | Corsair Force F120 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eadcruzher:

http://i905.photobucket.com/albums/ac256/Eadcruzher/2011-11-2...

5.11 Taclite 6"
Sköna skor, verkar vara värda pengarna.

Snygga dojjer

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pellefan:

Dominatorkylare på Vengeance?

Yepp d ska de bli! Håller på med benching i stor utsträckning så kommer behövas!

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk
Skrivet av 4everapple1:

Det är vad du tror det är.. Just sayin'

Se där! De va nästan de jag hoppades, vart kan man köpa en sådan? Blev lite sugen på en sån till tjejen, alltid kul att leka

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..