Enda tråden om nycklar till Diablo III beta

Permalänk
Medlem

Det verkar vara rätt många som fått invites!
Hoppas man lyckas få en.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

någon som vet hur mycket hårdvara och OS påverkar om man blir utvald, eller är det helt random?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattoys:

någon som vet hur mycket hårdvara och OS påverkar om man blir utvald, eller är det helt random?

Om du har en riktigt ovanlig (gammal?) dator så har du något mer chans iaf, men chansen är ändå minimal

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av mattoys:

någon som vet hur mycket hårdvara och OS påverkar om man blir utvald, eller är det helt random?

Registrerade en ny dator i helgen på battlenet (Ny dator). Fick invite på måndagen. Vet ej om det var slump eller inte. Jag fick dock inget mail eller liknande. Utan jag var in och kollade och då hade det kommit.

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk

Skriv så tangentborden glöder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brodholm:

Registrerade en ny dator i helgen på battlenet (Ny dator). Fick invite på måndagen. Vet ej om det var slump eller inte. Jag fick dock inget mail eller liknande. Utan jag var in och kollade och då hade det kommit.

var ser man att man har fått en key på battle.net?

Permalänk
Medlem

My System Specifications

Operating System:
Windows 2.6.1.7601 (Service Pack 1)
CPU Type:
Intel® Core™ i7-2600K CPU @ 3.40GHz
CPU Speed:
3.46 GHz
System Memory:
7.98 GB
Video Card Model:
NVIDIA GeForce GTX 460
Video Card Memory:
3.97 GB
Video Card Driver:
nvd3dum.dll
Desktop Resolution:
1280x1024
Hard Disk Size:
931.51 GB
Hard Disk Free Space:
777.54 GB (83%)
Download Speed:
577.22 kB/s (4.7 mbps)

Games

StarCraft II®: Wings of Liberty
Warcraft III®: Reign of Chaos
Warcraft III®: The Frozen Throne
Diablo II®: Lord of Destruction
Diablo II®

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattoys:

var ser man att man har fått en key på battle.net?

Detta skrevs på Battle.net igår.

Quote from: Lylirra

Hey everyone!

We've noticed there's been a bit of confusion surrounding the Diablo III Beta Key Sweepstakes, specifically in terms of how each winner will be notified and eventually granted access into the beta. To help clear things up, we wanted to quickly clarify how that whole process works.

While players who are selected through the official opt-in will have their Battle.net accounts automatically flagged for beta access, the same will not occur for the winners of the Facebook sweepstakes. Instead, sweepstakes winners will receive their Diablo III beta key via email from BlizzardContest@blizzard.com, and they will then need to activate that key through Battle.net by completing the following steps:
1) Log into Battle.net Account Management (https://us.battle.net/account/management/)
2) Select "Add or Upgrade a Game" from the "Games & Codes" drop-down
3) Under "Activate a Game Key," enter the key code into the provided box and click "Activate Game"

If the beta key is valid, the Diablo III beta will be added to the selected Battle.net account and can be downloaded here: https://us.battle.net/account/management/download/

For more information about the Diablo III Beta Sweepstakes, be sure to check out the official entry page and FAQ:
Official page - http://www.facebook.com/Diablo?sk=app_6009294086
FAQ - http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3342018236

Good luck!

Permalänk
Medlem

Reg spel

World of Warcraft®: Cataclysm

StarCraft II®: Wings of Liberty

Warcraft III®: Reign of Chaos

Warcraft III®: The Frozen Throne

My System Specifications
Operating System:
Windows 2.6.1.7600
CPU Type:
AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor
CPU Speed:
3.22 GHz
System Memory:
4 GB
Video Card Model:
NVIDIA GeForce GTX 460
Video Card Memory:
2.72 GB
Video Card Driver:
nvd3dum.dll
Desktop Resolution:
1600x1200
Hard Disk Size:
931.41 GB
Hard Disk Free Space:
513.95 GB (55%)

Ingen key änn

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Tror ni verkligen någon bryr sig om vilka spel ni har? Som om det skulle ge er en key? Totalt irrelevant är det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magenti:

Tror ni verkligen någon bryr sig om vilka spel ni har? Som om det skulle ge er en key? Totalt irrelevant är det.

Ja. Och precis lika värdelöst är det att posta sina datorspecs. om man INTE har fått en beta-invite.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk

Var jävligt längesen jag opt-ade in mig för D3 beta, har fortf att de står jag är intresserad i Beta:or från Warcraft, Starcraft och Diablo. Har ej fått något ännu. Hur ser man ens om man fått nåt?

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

Om du kan ladda ner betan så har du fått invite. Inte svårare än så.

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av ozo64:

Om du kan ladda ner betan så har du fått invite. Inte svårare än så.

Jag hade betaklienten nerladdad och installerad veckor innan jag fick min invite. Det går att ladda (eller gick i alla fall) direkt från Blizzard om man hade rätt länk (ingen ful-klient från 3e part med spyware mao).

Men om man har en direktlänk till D3 i sin B-Net profil så har man kommit in ja.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Men om man har en direktlänk till D3 i sin B-Net profil så har man kommit in ja.

Syftar du på "Diablo III® (Coming Soon)Visit the Community Site." som står under "Your game accounts" när man är inne i account>summary?

Visa signatur

Chassi HAF 922 | Mobo P67 Sabertooth | CPU i5 2500k | GPU Gainward GTX 970 | PSU Corsair HX 750 | RAM 2x8GB Corsair Vengeance 1600mhz | HDD 1TB + 2TB + 3TB | SSD Samsung 830 128gb | Cooler Zalman CNPS 9900 Max | Bildskärm 2x Dell U2312HM | Tangentbord G510 | Mus Corsair Ironclaw | Ljudkort ASUS Xonar D2X/XDT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juggvard:

Syftar du på "Diablo III® (Coming Soon)Visit the Community Site." som står under "Your game accounts" när man är inne i account>summary?

Nej. Du ska kunna ladda ner game client då.

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk

Jag har nåt som heter Sign up for the WoW Annual Pass and get Diablo III free! i min battle.net meny, antar det inte är betan då?

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Jag har nåt som heter Sign up for the WoW Annual Pass and get Diablo III free! i min battle.net meny, antar det inte är betan då?

Om man tar en årsprenumeration (betalar för 12 månader) på WoW får man D3 gratis, men som du säger har det inget med betan att göra.

Permalänk

Tänker inte betala för wow 12 månader i försprång för d3, även om jag vet jag kommer spela wow om 1 år, för jag vill ha D3 collector's edition. ^^

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

Fler än jag som fick en key igår?

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Inaktiv

Finns där 2 sätt att ansöka eller ?

1) Ansöka på deras FB sida ?
2) Ladda ner deras klient som testar ens dator ?

Något mer sätt?

MVH
André

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon128054:

Finns där 2 sätt att ansöka eller ?

1) Ansöka på deras FB sida ?
2) Ladda ner deras klient som testar ens dator ?

Något mer sätt?

MVH
André

Tror det är dom enda sätten just nu.

Väldigt många har fått invite det senaste dygnet, i USA. Men som vanligt så händer allt som rör D3 där först, så det kommer nog en stor våg här med snart
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3657612719?page=18

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

undra om man måste ha ett aktivt battle.net konto för att få invite?

Permalänk
Medlem

Ja aktivt om du menar en dator som pallar spelet och diablo ikryssat då är det allt..

Permalänk

Beta Tests I’m Interested In:
Diablo Universe

My System Specifications.

Operating System: Windows 2.6.1.7600

CPU Type: Intel® Core™ i5-2500 CPU @ 3.30GHz

CPU Speed: 3.32 GHz

System Memory: 7.98 GB

Video Card Model: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti

Video Card Memory: 3.97 GB

Video Card Driver: nvd3dum.dll

Desktop Resolution: 1920x1080

Hard Disk Size: 1.82 TB

Hard Disk Free Space: 1.14 TB (63%)

Download Speed: 3.62 MB/s (30.4 mbps)

  • World of Warcraft - Europe.

  • Diablo II.

  • Diablo II - Lord of Destruction.

Ingen Diablo 3 beta nyckel ännu.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk

Fick precis betan genom opt-in! Det trodde jag aldrig! Är väldigt glad nu kan jag säga. Min systemspec:

OPERATING SYSTEM:
Windows 2.6.1.7601 (Service Pack 1)
CPU TYPE:
AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor
CPU SPEED:
4.03 GHz
SYSTEM MEMORY:
4 GB
VIDEO CARD MODEL:
ATI Radeon HD 5800 Series
VIDEO CARD MEMORY:
2.74 GB
VIDEO CARD DRIVER:
aticfx32.dll
DESKTOP RESOLUTION:
1920x1080
HARD DISK SIZE:
1.82 TB
HARD DISK FREE SPACE:
1.22 TB (67%)
DOWNLOAD SPEED:
1.27 MB/s (10.7 mbps)

Permalänk
Medlem

jag hatar dig

Permalänk

Verkar vara många som fått beta keys.
Själv så hade man ingen tur (ovanligt)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Tänker inte betala för wow 12 månader i försprång för d3, även om jag vet jag kommer spela wow om 1 år, för jag vill ha D3 collector's edition. ^^

Har för mej att om man köper diablo 3 collectors och har köpt annual pass så räknas collectors som att man har betalat för 4a månader wow.

edit: hittade en källa

http://us.battle.net/support/en/article/world-of-warcraft-ann...

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Medlem

sådär clienten nerladdad!
verkar strula ordentligt mkt för många svenskar då det gäller login?
man får djupdyka i några trådar om det dyker upp problem!
jag får error 33 haha server maintance till 08:30 fredag usch!
bara att vänta tålmodigt
hoppas hoppas det flyter perfekt! wow och sc2 laggar då apa för mig så ska bli kul och se om D3 flyter bättre eller sämre!

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold