Permalänk
Medlem

Swtor beta

När börjar den?? Kan ju inte logga in :@ Det står: There is no active subscription on this account. Så när börjar betan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxudd:

När börjar den?? Kan ju inte logga in :@ Det står: There is no active subscription on this account. Så när börjar betan?

Fick mail idag där det stod

You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins: Friday, Nov. 25 at 10:00AM CST If you have not yet downloaded the game client, please make sure to visit your Game Tester Page to begin the download. We're looking forward to your participation and feedback! If you have any trouble accessing the Game Testing Portal, please contact the Star Wars™: The Old Republic Team™ for assistance. May the Force be with you, The Star Wars™: The Old Republic Team™

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

är det en öppen beta som alla kan prova ?

Permalänk
Skrivet av lillvirus:

är det en öppen beta som alla kan prova ?

Nej, tror inte det iaf. Man fick göra ett konto på swtor.com och sedan fylla i att man ville vara med i betan samt svara på en massa frågor, så att kalla den öppen är nog fel.
Vet dock inte om det är försent att skaffa access eller ej. Någon som vet?

Permalänk
Skrivet av Maxudd:

När börjar den?? Kan ju inte logga in :@ Det står: There is no active subscription on this account. Så när börjar betan?

står samma för mig, min polare kom längre och tanka hem de.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

står samma för mig, min polare kom längre och tanka hem de.

jag har laddat ner spelet, fick test key av fz.se, men kan intesplea förens imorrn.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Skrivet av KRQKAN:

jag har laddat ner spelet, fick test key av fz.se, men kan intesplea förens imorrn.

jo men de ska inte stå som de stog för TS

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

jo men de ska inte stå som de stog för TS

oh

TS fick du någon kod? isf ska du knappa in den under profile settings tror jag.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

Många verkar ha fått ett helgpass som startar imorgon(läser ni mailet ni fick så står det även att dom skickar ut ett mail till er när ni får åtkomst..), antar att dom vill stresstesta servrarna över helgen.

Även jag får tillgång nu till helgen och jag har redan tankat hem spelet osv, bara att vänta nu.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

Som edasvangen sade handlar detta om en weekend stress test där de invitar en massa som har reggat konto.

Beta av spelet pågår dock hela tiden för de som är permanenta testare och jag är en av dessa.

Under helgen kommer Bioware att slänga upp 20+ servrar så det är bara att logga in så fort ni får accessen att logga på och röjja.

Ett tips är att inte regga en gubbe på de servrar högst upp då dessa är de permanenta servrarna och där finns redan en massa folk, login köerna på dessa blir drygare.

Visa signatur

Nikken: Dont waste ze brain cellzzzzz
Tigimon: But I need to lower myself to walkers level.

Permalänk
Avstängd

kraften är med mig.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

10:00AM CST blir 17:00 svensk tid om jag inte räknat helt snett.

Permalänk
Skrivet av Seri:

10:00AM CST blir 17:00 svensk tid om jag inte räknat helt snett.

Det blev det enligt min nalle puh-hjärna också.

---
Jobbar dessvärre till 18:00, fan vad sista timmen kommer vara tung.

Visa signatur

En shot på det, tack

Permalänk
Avstängd
Skrivet av edasvangen:

Många verkar ha fått ett helgpass som startar imorgon(läser ni mailet ni fick så står det även att dom skickar ut ett mail till er när ni får åtkomst..), antar att dom vill stresstesta servrarna över helgen.

Även jag får tillgång nu till helgen och jag har redan tankat hem spelet osv, bara att vänta nu.

Helgpass gäller ENDAST en dag.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem

vaf**n. Jag har inte fått ngt mail o jag kan inte logga in. FML

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Helgpass gäller ENDAST en dag.

Nej, det gäller en hel HELG, därav namnet HELGpass. LOL xXDDDD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Adam901:

Nej, det gäller en hel HELG, därav namnet HELGpass. LOL xXDDDD

Varför bjuda in folk på fredagar och vissa på lördag? Inte mycket till spelande för de som kommer in på lördagen.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem

För att det kanske var typ 200k+ folk som blev invitade schitzo ?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Adam901:

För att det kanske var typ 200k+ folk som blev invitade schitzo ?

Stress-test. De ska väl bjuda in 200k+ på samma dag då. Hur ska de annars klara av launch när det är 500k+ ?

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem

Dem kommer inte klara någonting, med tanke på tiden och pengarna SWTOR har tagit, och det här är resultatet, visst det är klassat Beta, men det är 1 månad till rls... Spelet är långt ifrån så bra det ska vara med tanke på tiden och pengarna, vill inte ens tänka på hur dem ska hålla igån spelet med patcher etc om dem inte kan producera ett bättre spel än så här med flera år av utveckling.

Permalänk

Här kommer en lite uppdatering på det jag läst och kollat runt lite, S.W.T.O.R Betan är nu slut det blir inget mer beta testande innan spelet släpps

Det har kommit en uppdatering av launchern vilket gör att om man får early access så kommer man kunna logga in upp till 5 dagar tidigare, men just nu står det en lite rad som många blir förbryllade av.

"There is currently no active subscription on this account"

Detta är den uppdaterade launchern som man kommer kunna logga in med, nej man kan inte fylla på någon tid med kreditkort ännu, utan när man får spelat i näven och efter det så kommer det gå att förbetala 1 månad, 3 månader eller 6 månader i förväg, kostnaden för detta i svenska kronor blir ca 117 kr för 1 månad, ca 324 kr för 3 månader och ca 594 kr för 6 månader, i spelet så ingår en månads spel tid vilket ger en gott om tid att avgöra vilket alternativ man tycker passar en själv.

Personligen kommer jag själv att ta tid på mig och njuta av spelet och inte dra iväg till slut level som just nu är lvl 50, man får göra precis som man vill men av det lilla jag såg när jag testade betan så vill jag ta det lugnt med detta spel.

Ha det gott nu alla hur ni en gör.

Visa signatur

Det är bättre att brinna intensivt i stället för att vittra bort

Permalänk
Medlem

Missade alla 3 test tillfällerna jag behöver läsa min mail oftare...

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.

Permalänk

Rättning, spelet för vi som har early access finns nu att ladda ner, så tidigt som den 13 dec startar det, och slutar den 19 dec, efter det fixar man spelet loggar in och forsätter spela.

Man får ett mail som säger nu är det bara att köra på *ler*

Visa signatur

Det är bättre att brinna intensivt i stället för att vittra bort