Permalänk

IT gymnasium

Börjar bli dags att välja gymnasium, kommer välja någon form av IT linje, och undrar om ni har några förslag! bor i stockholm

Permalänk
Medlem

Åk till Stockholmässan Älvsjö. Där finns många gymnasieskolor som presenterar sina inriktningar.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Skrivet av Superlight:

Åk till Stockholmässan i Älvsjö. Där finns många gymnasieskolor som presenterar sina inriktningar.

jag var där idag, hittade 3 skolor, nti, init och weloveit!
men alla värkade ganska dåliga, liksom väldigt basic! Typ spara dokument..
Jag letar efter en svårare

Permalänk
Avstängd
Skrivet av eliasbajen:

jag var där idag, hittade 3 skolor, nti, init och weloveit!
men alla värkade ganska dåliga, liksom väldigt basic! Typ spara dokument..
Jag letar efter en svårare

Allt/det mesta på gymnasiet är basic. Vill du ha svårare bör du nog läsare vidare efter gymnasiet.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliasbajen:

Börjar bli dags att välja gymnasium, kommer välja någon form av IT linje, och undrar om ni har några förslag! bor i stockholm

Med risk för att göra lite reklam så kan jag rekomendera Klara Södra med inriktning speldesign. Det beror ju lite på vad du vill göra men det är väldigt kul! Jag går andra året där och trivs jättebra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliasbajen:

Börjar bli dags att välja gymnasium, kommer välja någon form av IT linje, och undrar om ni har några förslag! bor i stockholm

Det är garanterat smartare att läsa en bred linje som natur eller teknik, och välja inriktning på högskolenivå.

Skickades från m.sweclockers.com