Erbjudanden på Steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXim:

jag sprang förbi en sida förut som listade erbjudanden på flera olika distributions nätverk (Gog gamers gate steam mfl) för ett litet tag sedan men jag kan inte minnas vad den hette någon som vet ? det ska till läggas att den var sökbar och den visste vilken "zon" du var i på tex steam.

Steamworks-spel: http://isthereanydeal.com/#/filter/drm/steamworks
http://isthereanydeal.com/
http://shockedfish.com/New/
/r/GameDeals

Permalänk
Medlem

Grand Theft Auto Complete Pack för €9,99 på Steam

(Grand Theft Auto, Grand Theft Auto 2, Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City)

Givet köp för mig i alla fall!

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk

Köpte nyss, Serious sam box, gothic 2 gold edition, oddworld box, Chtulhu saves the world och Alien vs predator classic och allting gick bra, men sen när det var dags och köpa Beyond good and evil så fick jag helt plötsligt Credit card declined, försökte igen och en gång med Painkiller as well, men får samma svar om och om igen, har inte ändrat nånting och kollade med banken om något fel har uppstått men det funkar som det ska tydligen och ändå går inga fler köp igenom.

Någon annan som har problem eller haft liknande problem?

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk
Medlem

Jag och många andra råkade ut för det någon rea något år eller två sedan. Det slutade med att jag fick gå omvägen via PayPal, så Steam drog pengar från PayPal som drog pengar från kortet.

Permalänk

Meh har inte ork till att skapa ett pay pal konto, då får det vara tills dess att det fixar sig av sig själv :/.

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk
Medlem

Du kan ju hoppas på det. Själv missade jag en hel dag innan jag fick det att fungera med PayPal. Några kunde inte köpa något under resten av rean.

Permalänk
Skrivet av Snoddas87:

Köpte nyss, Serious sam box, gothic 2 gold edition, oddworld box, Chtulhu saves the world och Alien vs predator classic och allting gick bra, men sen när det var dags och köpa Beyond good and evil så fick jag helt plötsligt Credit card declined, försökte igen och en gång med Painkiller as well, men får samma svar om och om igen, har inte ändrat nånting och kollade med banken om något fel har uppstått men det funkar som det ska tydligen och ändå går inga fler köp igenom.

Någon annan som har problem eller haft liknande problem?

Har också råkat ut för det, anledningen var att jag använde e-kort till alla mina köp på steam. Använder du något liknande? Hur som helst så resulterade detta i att steam låste mina köpfunktioner pga av att jag använde för många olika kortnummer. Fick kontakta steams support så löste dem det för mig.

Permalänk
Skrivet av ConTigent:

Har också råkat ut för det, anledningen var att jag använde e-kort till alla mina köp på steam. Använder du något liknande? Hur som helst så resulterade detta i att steam låste mina köpfunktioner pga av att jag använde för många olika kortnummer. Fick kontakta steams support så löste dem det för mig.

För många kortnummer? Det är bara ett kort jag använder till alla mina köp, så tror inte det.

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk
Medlem

Hur är det med civ5:s singelplayer?? värt 10€??

Permalänk
Medlem

ja alla gånger! (om du gillar rts)

Visa signatur

“It was luxuries like air conditioning that brought down the Roman Empire. With air conditioning their windows were shut; they couldn’t hear the barbarians coming.”

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sectrum:

ja alla gånger! (om du gillar rts)

Civ5 är dock inte ett RTS.

Värt pengarna är det hur som helst, jag har plöjt ner 400-500 timmar i det.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Skrivet av Snoddas87:

För många kortnummer? Det är bara ett kort jag använder till alla mina köp, så tror inte det.

Swedbanks e-kort genererar ett nytt mastercard-nummer med en angiven summa pengar på, jag använde alltså ett nytt kortnummer för varje köp på steam. Så därför blockerade dem mig från att göra fler köp helt plötsligt, men supporten löste det inom 24h. Men den anledningen verkar det inte vara i ditt fall dock, du får nog kontakta Steams support.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ConTigent:

Swedbanks e-kort genererar ett nytt mastercard-nummer med en angiven summa pengar på, jag använde alltså ett nytt kortnummer för varje köp på steam. Så därför blockerade dem mig från att göra fler köp helt plötsligt, men supporten löste det inom 24h. Men den anledningen verkar det inte vara i ditt fall dock, du får nog kontakta Steams support.

Efter att jag hade använt Swedbanks e-kort på Steam några gånger tänkte jag att mitt Steam konto kanske stängs för att jag har använt för många olika kort eller liknande. Så jag slängde iväg en fråga till supporten där jag frågade om det var okej att använda denna tjänst, och förklarade då att jag får nytt nummer varje gång jag köper något.
"Ja det går bra, ska inte vara några problem" ungefär fick jag till svar. Men då har dem alltså själva fel? Jag har väl använt e-kort ca 5-10 gånger sedan dess. Hur många gånger tog det för dig innan detta hände?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aboya:

Efter att jag hade använt Swedbanks e-kort på Steam några gånger tänkte jag att mitt Steam konto kanske stängs för att jag har använt för många olika kort eller liknande. Så jag slängde iväg en fråga till supporten där jag frågade om det var okej att använda denna tjänst, och förklarade då att jag får nytt nummer varje gång jag köper något.
"Ja det går bra, ska inte vara några problem" ungefär fick jag till svar. Men då har dem alltså själva fel? Jag har väl använt e-kort ca 5-10 gånger sedan dess. Hur många gånger tog det för dig innan detta hände?

För att inte råka ut för det så kan man skapa ett kort per rea(man ger sig själv en lagom budget ~1500kr för julrean) så råkar man inte hamna i något skumt filter för kortsnattare. Men det problemet som du har låter snarare som det vanliga lastproblemet. Vänta en timme eller något och testa igen, om du nu har e-kort så kan du ju även skapa ett nytt om du tycker det är kul.

Permalänk
Skrivet av Aboya:

Efter att jag hade använt Swedbanks e-kort på Steam några gånger tänkte jag att mitt Steam konto kanske stängs för att jag har använt för många olika kort eller liknande. Så jag slängde iväg en fråga till supporten där jag frågade om det var okej att använda denna tjänst, och förklarade då att jag får nytt nummer varje gång jag köper något.
"Ja det går bra, ska inte vara några problem" ungefär fick jag till svar. Men då har dem alltså själva fel? Jag har väl använt e-kort ca 5-10 gånger sedan dess. Hur många gånger tog det för dig innan detta hände?

Gjorde kanske 20 köp, varav 5 st på 3 dagar eller något. Så tror det var anledningen till mina begränsade köprättigheter.

Permalänk
Medlem

Valve Launches Steam Daily Wishlist Games Giveaway

Källa

Starting today, Valve is offering ten free games to ten Steam account holders every day until the holidays are over. All gamers needs are at least ten games in their Wishlist.

'Tis the season to be jolly, and what better way to get all jollied up than to receive ten free games from Valve. Thursday the company announced that its Daily Wishlist Giveaway is officially underway on Steam, and will continue on into the holiday season.

To enter, PC gamers must have a Steam account and a Wishlist with at least ten games. Valve customers will also need to visit the game page of the featured daily deal every day, starting with Terraria at 75-percent off. Valve promises to grant ten people with the top ten games on their Wishlist for free each day.

For those who typically don't load up the Wishlist with hopeful purchases, this is a good chance to score a number of newly-released titles like Serious Sam 3, Saints Row: The Third, Batman: Arkham City, The Elder Scrolls V: Skyrim, Assassin's Creed Revelations, RAGE, Modern Warfare 3, LOTR: War in the North, Trine 2 and Sonic Generations.

The official Giveaway rules are here.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Skrivet av Jappse:

Valve Launches Steam Daily Wishlist Games Giveaway

Källa

Starting today, Valve is offering ten free games to ten Steam account holders every day until the holidays are over. All gamers needs are at least ten games in their Wishlist.

http://media.bestofmicro.com/steam,Y-1-288937-1.jpg

'Tis the season to be jolly, and what better way to get all jollied up than to receive ten free games from Valve. Thursday the company announced that its Daily Wishlist Giveaway is officially underway on Steam, and will continue on into the holiday season.

To enter, PC gamers must have a Steam account and a Wishlist with at least ten games. Valve customers will also need to visit the game page of the featured daily deal every day, starting with Terraria at 75-percent off. Valve promises to grant ten people with the top ten games on their Wishlist for free each day.

For those who typically don't load up the Wishlist with hopeful purchases, this is a good chance to score a number of newly-released titles like Serious Sam 3, Saints Row: The Third, Batman: Arkham City, The Elder Scrolls V: Skyrim, Assassin's Creed Revelations, RAGE, Modern Warfare 3, LOTR: War in the North, Trine 2 and Sonic Generations.

The official Giveaway rules are here.

Glöm inte att uppdatera Wishlist.
Är ju taskigt om man vinner, men råkar ha kvar en massa gammalt stuff på plats 1-10 i listan..

Visa signatur

Cooler Master HAF932 | Gigabyte GA770T-USB3 | AMD Phenom II X4 3.2 GHz | Zalman Extreme | 1600MHz 12GB Corsair| Gigabyte HD7950 3GB | Corsair TX850M | Fujitsu 26" SL3260 1920x1200 | Windows 10 Pro.

Permalänk
Medlem

Steam rear nu ut till exempel Borderlands GOTY med alla expansioner för ynka 7,49 euro(68,18kr), ni som inte har prövat det grymma spelet har chansen att göra det nu

Permalänk
Medlem

Det kanske inte är ett erbjudande direkt men Cave Story+ dök upp på Steam för någon dag sedan. Detta är ett trevligt litet spel och jag rekommenderar det till alla. Finns också en version av detta som Wiiware och det kommer (om det inte har kommit) en 3D-version till 3DS. Om du inte känner för att köpa spelet och inte bryr dig så mycket om omgjorda pixlar och remixat ljudspår så finns det ursprungliga spelet på www.cavestory.org, som då är gratis att ladda hem och spela.

Permalänk
Avstängd

Dungeon Defenders på Steam nu för 2.99€!

http://store.steampowered.com/app/65800/?snr=1_4_4__117

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Total war Shogun 2, -67%, 13,33€.
-67% för DLC till spelet också.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Nu är julrean igång igen! Hoppas på några härliga erbjudanden i år, Speciellt Skyrim.

Länk: http://store.steampowered.com/

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Inaktiv

JULREAN...har börjat!

nya deals varje dag som vanligt, och tävlingar

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Skrivet av tcntad:

Kan ju passa på att nämna att hemsidan är lite seg pga det:p

Haha inte lite.. Försökt lägga Orcs Must Die! i korgen i 10 min. Kanske ska försöka senare

Permalänk
Medlem

Aww, är stendött i Steambutiken nu Har inte ens hunnit se vad som finns. Jaja, det fungerar väl så småningom

Permalänk
Medlem

Ahh jävlar, total server krasch eller? Allt har ju mer eller mindre blivit skit segt och fungerar inte som det ska. Fick efter 25 min äntligen igenom mitt portal 2 - two pack köp, men nu syns inte den extra kopian i mina gåvor. Jag som hade tänkt att lira lite med brorsan ikväll.

Permalänk
Avstängd

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

Varnish cache server

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB