Det drar sig mot jul på Sweclockers, en sak jag saknar bara.

Permalänk
Medlem

Det drar sig mot jul på Sweclockers, en sak jag saknar bara.

Julkänslorna är på topp nu! Julradion igång 24/7, julkalendrar på TV och på Sweclockers (<3)... men... Vart är våra jul-smilies?! Det är som grädden på moset, som pricket över i:et. Ja, ni förstår vad jag menar. Kom igen nu, nu vill vi ha tomteluvor på sweclockers smilisarna!

Permalänk
Skrivet av Turbojan:

Julkänslorna är på topp nu! Julradion igång 24/7, julkalendrar på TV och på Sweclockers (<3)... men... Vart är våra jul-smilies?! Det är som grädden på moset, som pricket över i:et. Ja, ni förstår vad jag menar. Kom igen nu, nu vill vi ha tomteluvor på sweclockers smilisarna!

Du ska inte klaga förrän du orkat skaffa dig en julavatar. Börja med det för att få upp julstämmningen i alla fall (själv är jag för lat;))

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbojan:

Julkänslorna är på topp nu! Julradion igång 24/7, julkalendrar på TV och på Sweclockers (<3)... men... Vart är våra jul-smilies?! Det är som grädden på moset, som pricket över i:et. Ja, ni förstår vad jag menar. Kom igen nu, nu vill vi ha tomteluvor på sweclockers smilisarna!

Kanske inte finns någon julvariant eftersom dom bytt smileys.. Dom gamla var bättre imo ^^

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Kanske inte finns någon julvariant eftersom dom bytt smileys.. Dom gamla var bättre imo ^^

Ryck mig i polisongerna och dra mig baklänges! Om jag inte får jul-smilies vet jag inte vad jag ska ta mig till!

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns en misstanke om att de hamnade längst ner i en låda på kontoret i samband med att det flyttades, det jobbas för fullt med att hitta dem så ha lite tålamod så dyker de säkert upp igen

*tråd låst*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||