Stormcloaks mission : Fort Neugard

Permalänk
Medlem

Stormcloaks mission : Fort Neugard

Hej !

Någon som stött på problem med att befria fångarna och rensa Fort Neugard från imperials ?
Jag har befriat alla fångar och dödat alla imperials, men ändå tjatar dom om att "there is more of them somewhere" så att jag kan inte slutföra uppdraget ?
Någon som stött på detta ?

Eller finns det något riktigt hemligt ställe där någon enstaka "imperial" sitter och gömmer sig ?

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

När jag gjorde stormcloaks missionen och det var någon enstaka kvar har jag för mig det var en pil över honom eller liknande. Kanske bara är någon bugg, har du testatat att köra om det.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Avstängd

Det kan stå nån i något hörn o bugga fast , det var det ett par som gjorde när jag höll på med ett sånt quest, eller i nått skjul

Visa signatur

NZXT Switch 810 | MSI Z77A-G45 | i7 3770K |Cooler Master Hyper 212 Plus | 8GB(2x4GB) 1600 MHz | Asus GeForce GTX 780 DC2 | Corsair CX750M

Permalänk
Medlem

Ok, ska leta runt riktigt noga en gång till, men jag tror faktiskt jag har kollat precis överallt.

Tur att jag har rätt färska sparningar.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

För mig hände det att en kille bara sprang rakt ut längs vägen och jag var tvungen att rusa efter , fick göra slut på all stamina för att komma ifatt , som tur var såg man honom som en röd prick på infobaren överst annars hade jag missat och han sprungit långt åt helskotta.

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem

Första varvet jag körde krockade mainQ, vid rådsmötet, med ett Stormcloakquest
där man ska möta upp Galmar Stone-Fist utanför ett fort.

Som ett litet tips är det alltså inte smart att ha dom två questerna aktiva samtidigt ..

(Galmar drog som en avlöning mitt i mötet, så att spelet låste sig, eftersom att
han har repliker där som alla andra script väntar på. Fick göra om det 3ggr.)

Permalänk
Medlem

Jag tog fram en sparfil och gjorde om uppdraget och nu gick det.
Problemet verkade vara att enligt questloggen hade jag failat med att sneaka in på på natten av någon anledning.
Jag gick dock in vattenvägen precis som de sa, dock på dagen och inte vidare diskret...
Det stod ett kryss över "sneak in" ungefär som att jag misslyckats med det och sedan hjälpte det inte att jag dödade alla...

Hursomhelst nu gick det genom att använda sparfilen och göra om allt.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av JesperT:

Jag tog fram en sparfil och gjorde om uppdraget och nu gick det.
Problemet verkade vara att enligt questloggen hade jag failat med att sneaka in på på natten av någon anledning.
Jag gick dock in vattenvägen precis som de sa, dock på dagen och inte vidare diskret...
Det stod ett kryss över "sneak in" ungefär som att jag misslyckats med det och sedan hjälpte det inte att jag dödade alla...

Hursomhelst nu gick det genom att använda sparfilen och göra om allt.

Hände samma sak för mig. Försökte på många olika sätt ta mig in, men det gick inte. Kanske man måste skaffa typ en Imperial-rustning och låtsas vara Imperial för att ta sig in?

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+